Nedůvěřivý kůň - 9. kapitola

Lauře bylo stále více a více lépe a moc se těšila domů.
Každý den za ní Aneta chodila a byla hned veselejší, když jí Laura řekla, že je jí mnohem lépe.
Dny plynuly a byl den, kdy Laura měla jet domů.
Aneta vstala hodně brzy, aby vše bylo připraveno, pro Lauru a aby se všude i s vozíkem dostala.
Pak jela do nemocnice.
Laura už měla vše sbalené vedle postele a nedočkavě na Anetu čekala.
,,Ahoj mami! Nemohla jsem se tě dočkat!" vykřikla Laura, když Anetu uviděla ve dveřích
,,Ahoj Lauro! Jak vidím, máš vše sbalené." řekla Aneta
,,Ano, mám." řekla a usmála se
,,Dobrý den, nechci vás moc zdržovat, tak vám řeknu jenom nějaké informace." stál ve dveřích pan doktor
Aneta i Laura hned pozdravily.
Pan doktor jim říkal podrobné informace. ,,Tak a to je vše, za týden prosím přijďte na kontrolu. Nashledanou."
,,Moc děkujeme, nashledanou!" řekly Aneta a Laura
,,Mami, že hned teď pojedeme za Marinkou?" zeptala se Laura Anety, když jely k autu
,,To víš, že ano. Samozřejmě." řekla s úsměvem Aneta
Laura si pomalu sedla na sedadlo spolujezdce a začala plakat...
,,Lauro, co se děje?" zeptala se Aneta
,,Promiň mami, já si pamatuji, jak jsem, ještě když jsem byla zdravá, tady sedávala, jezdily jsme do stáje. Teď jsem si na to vzpomněla..." řekla Laura a utřela si slzy
,,Lauro, vím, je to teď pro tebe velice těžké, ale neboj, zvládneš to!" řekla Aneta
Jely do stáje a povídaly si, co se stalo nového.
Když Aneta zastavila u stáje, hned k nim přiběhl Jim.
,,Ahoj! Nemohl jsem se dočkat, pojď Lauro, pomůžu ti z auta." nabídl se Jim
,,Ahoj, moc ráda tě vidím, děkuji." řekla Laura
Aneta a Jim se zatím pozdravili.
Laura hned jela k Marince.
,,Marinko, Marinko, moc se mi po tobě stýskalo!" řekla Laura a rozplakala se
Marinka zaržála.
Laura otevřela dveře boxu a vjela dovnitř, Marinka za ní hned přišla. Takhle tam byly asi půl hodiny, Jim a Aneta mlčky přihlíželi.
,,Mami, prosím, dovezeš mě zítra ráno sem?" zeptala se Laura Anety
,,To víš že jo, moc ráda." usmála se Aneta
,,Děkuji moc!" odpověděla Laura
Pak jely domů.
Když vjela Laura domů nemohla uvěřit svým očím, bylo zde vše jiné, přizpůsobené pro vozík, aby všude projela.
,,Mami, jsi moc hodná!" řekla dojatě Laura
Aneta Lauru políbila na tvář.
Ráno se Laura vzbudila brzy a vzdušila Anetu, aby jely do stáje.
Za půl hodiny už byly na cestě do stáje.
Jim už na ně čekal : ,,Ahoj, Marinka stále stojí u dveří boxu, určitě tě hledá Lauro."
,,Ahoj!" řekla Aneta a Laura
Laura hned jela za Marinkou.
,,Ahoj Marinko! Už jsem se nemohla dočkat, až tě uvidím!" řekla Laura
Laura otevřela dveře boxu a vjela do boxu.
Marinka za Laurou hned přišla. Laura začala plakat.
KONEC!

Komentáře

Oblíbené příspěvky