Mnoho novinek

Ahoj, omlouvám se, že jsem dlouho nenapsala , ale neměla jsem náladu, ani čas.
Včera jsem měla třídní koncert, paní učitelka mě velmi chválila (nechci se vychlubovat), já jsem z té skladby také spokojená :). Pak jsme s Haníkem hrály čtyřručku (obě hrajeme na jeden klavír), to se nám taky povedlo, takže dobrý :).
Ve škole furt píšeme, když už se uzavřelo první pololetí, tak proč si hned nenasbírat známky na druhé pololetí -.-. Achjo, kdyby nám dali aspoň chvilku oddech..:/.
U všech vás všech jsem zanechala komentář, napsala jsem asi přes 20 komentářů (no jo, to jsem celá já XD). Moc mě baví, když si čtu vaše články, máte je krásné, propracované, dokonalé. U mě je to bohužel špatné, vím, neumím psát články, a velmi mě to mrzí...

Jsem nachlazená a není mi dobře :/ -.-, ale stejně chodím do školy, nebaví mě to dopisování.
V neděli jedu do Brna na Labutí jezero :), už se těším.
Dneska jsem dostala vysvědčení z hudebky (z klavíru) :), dostala jsem výborný . Jsem za to moc ráda. Hrát na klavír mě moc baví.
No, blíží se vysvědčení, už vím co dostanu...
Již vím, čím budu, až budu dospělá. Vůbec jsem nevěděla, každý den jsem to měnila (spisovatelka, tenistka..), ale teď už vím, a myslím, že už to měnit nebudu :).
Promiňte za článek o ničem :(.
Mějte se hezky!
Ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky