Moc se vám omlouvám

Ahoj, moc se vám omlouvám, ale fotky nikde, včera jsem chtěla jít fotit, ale bylo hnusné počasí , takže by fotky stejně stály za prd :/. Dneska jsem si ráno, když jsem šla za tmy do školy, ano, venku je tma a já jdu do školy :D , no jo, počasí trochu blbne, ale to si zvyknu, že nafotím koníky hned, jak přijdu z hodiny klavíru, ale ejhle (krásné citoslovce :D), ve škole mi bylo opravdu velice špatně, vše mě bolelo, jsem nachlazená, takže jsem musela focení vzdát :(, na klavíru jsem to jakš takš přežila a dostala jsem jedničku, ale nechci se vychlubovat. V pondělí mám zkoušky, snad to dobře dopadne.
Ale teď už k modelům, toto, je přeci blog o modelech a ne o nějakých mým kydech.
Koníci jsou dost "nevycválaní", jak musí stát stále ve stáji, zítra URČITĚ něco vyrobím, už vím co, psala jsem to tady, ale bohužel, jsem to ještě nestihla vyrobit. Takže zítra čekejte fotečky. A samozřejmě čekejte další díl příběhu, vím, už tady dlouho nebyl, omlouvám se... Všechny jsem vás oběhla, nechci tomu říkat obíhání, protože to zní, jako bych na to neměla náladu ale já na to náladu mám, na vás si vždy čas udělám, takže prostě takhle, u každého z vás máte ode mě komentík :), docela jsem se snažila, aby komenty měly nějaký děj, aby to prostě nebylo jenom slovo Hezké!, ano, všichni víte , jak v tomto slovu jsem "známá", ale je mi trapně, když napíšu pouze Hezké!, takže se budu snažit, abych psala smysluplné komentáře :). Snad to bude dobré. Mějte se krásně! Ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky