Co takhle se dozvědět víc? odpovědi

Ahoj, takže odpovídám na otázky :).
Schleichovka : který model byl tvůj první? Můj 1. model byla Annie a Andy :), které jsem dostala o Vánocích v roce 2012
co plánuješ v roce 2014? budeš si kupovat novinky? V roce 2014 bych se chtěla zúčastnit aspoň jedné LS. Jestli si budu kupovat novinky, to ještě nevím.
vyráběla jsi už na koníky sedlo? jak to dopadlo? :D Ne, nevyráběla, ale dopadlo by to určitě strašně :D.
Bobeška : 1. Jaké plemeno koní máš nejraději? Nejraději mám ČT, i na něm jezdím :).
2. Tvůj vysněný model? Já které jsem si hodně přála mám, např. jsem si hodně přála Bleska a dostala jsem ho a jsem za to velmi ráda :).
3. Čeho by jsi chtěla v životě dosáhnout? Nadále sbírat modely a jezdit na koních :).
Yasmin : Co chceš dosáhnout ve světě modelů? Zúčastnit se nějaké LS, být prostě mezi tima lidma, kteří také sbírají modely jako já :).
Byla jsi někdy ně jaké Live show? Nebyla, ale chci :).
hanicka.konicek : tvůj vysněný model, kdyby ti nějaká firma vyrobila napřání? Ou, to je těžké :/, ale asi ČT při běhu :).
kterou vlastnost si na koních vážíš? Síla, koně jsou velkými dříči a sílu mají velikou. Této vlastnosti na u koních velmi vážím :). Ale samozřejmě i další, hbitost atd...
a kdybys ses mohla věnovat kterékoliv disciplíně, která by to byla? Parkúr, vím, že je to docela nebezpečné, ale aspoň nějaké menší skoky :).
Naty : 1. Čo máš na zbieraní najradšej? Jak se podobají modely realitě.
2. Tvôj vysnený koník? Já které jsem si hodně přála mám, např. jsem si hodně přála Bleska a dostala jsem ho a jsem za to velmi ráda :).
3. Prečo si sa rozhodla založiť si blog? Viděla jsem mnoho blogů o modelech a tak jsem si také založila a zkusila, jaké to je. Je to super :).
4. Aký model by si chcela v budúcnosti vlastniť? Já právě nemám žádné přání, jaký model bych chtěla vlastnit, mě se líbí všechny modely, které mám :).
Bebe : 1. Jaké si znamení Střelec :).
2. Jak by vypadal tvůj vysněný kůň a jak by se jmenoval? Já právě nemám žádné přání, jaký model bych chtěla vlastnit, mě se líbí všechny modely, které mám :).
3. Jak ste s Haník přišli na webové ranče? Asi před 5 lety jsme se dívaly na různé stránky, ale první stránka na kterou jsme narazily byla Appy a od té doby nás velmi zaujalo sbírání modelů :).
liška : Máš nějaké sny spojené s koňmi nebo modely? Nádále jezdit na koních a víc si vyvíjet s nimi vztah a s modely abych dál sbírala :).
Nějaká předsevzetí do roku 2014? :) Rančerská předsevzetí jsem již napsala a ze soukromí, aby mi to šlo ve škole :D.
D&B : Pokud si to pamatuješ, na který ranč jsi zavítala jako první? Appy, to bylo asi před 5 lety :D. Od té doby mě velmi zajímá sbírání modelů :).
pompin : 1.)Nejoblíbenější model (klidně i ten co nevlastníš) Můj nejoblíbenější model je Blesk, jsem ráda, že ho vlastním :).
2.) Kolik máš modelů? Mám celkem 10 modelů (2 jezdkyně, 1 psa a zbytek koníci :))
3.) Máš facebook? :D (jaký?) Facebook nemám.

Tak, všechny otázky jsem zodpověděla :). Samozřejmě se můžete i nadále ptát :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky