Co takhle se dozvědět víc? odpovědi 2.

Ahoj, takže odpovídám na otázky :).
Haník : Jaké bys chtěla mít povolání? To jsem čekala, že mi dáš takovou otázku :D. Já vůbec nevím :/, baví mě tenis, ale to není na celý život. Chtěla bych být třeba trenérkou, ale to bych musela dobře jezdit a já dobře nejezdím :/.
Bebe : Čteš ráda knížky, pokud ano jaká je tvá nejoblíbenější?? :) Já moc ráda čtu knížky :), hlavně o koních a o historii. Jaké je moje nejoblíbenější knížka? Všechny knížky které mají dobrý děj se mi moc líbí :).
Grace : Nom, jaký je tvůj oblíbený film? Moc se na televizi nedívám, ale asi před pěti lety jsem viděla krásný film, který se jmenuje Alinin sen , je tam kůň Silverado a podle něj jsem také pojmenovala CMko Zildu :).
liška : Co děláš nejraději ve volném čase? I něco, co se netýká koní a modelů? Moc ráda čtu, hraji na klavír a hraji tenis :).

Tak, všechny otázky jsem zodpověděla :). Samozřejmě se můžete i nadále ptát :).

Zítra vyfotím Karmen s Bleskem, Barnym a Lusy :). Fotky budou zítra na rajčeti :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky