Uzdečky+statistika

Ahoj, takže, prvně sem dám statistiku, je celkem dobrá, takže velmi děkuji ;).
Navstevnost za minuly tyden (13.1. 2014 - 19.1. 2014) je:
Pondeli: 13
Utery: 18
Streda: 24
Ctvrtek: 13
Patek: 18
Sobota: 25
Nedele: 30

Celkem: 141

Asi před 14 dny, jsem udělala podle návodu Schleichovky, uzdečku pro Sch, neměla jsem nějak moc materiálu, a tak jsem to dělala z pásku od kalhot :D, samozřejmě uzdečka dopadla katastrofálně :(, zde foto:
A tak jsem se v neděli nudila, nevěděla jsem co dělat, a tak mě napadlo, že bych mohla vyrobit lepší uzdečku. Vyhrabala jsem ve skříní proužek kůže a šla vyrábět. Požádala jsem taťku, aby mi prosím dal nějaké lepidlo, aby to drželo. On, že jo, ale říkal, že nalepovat to radši bude sám. Ok, já jsem takový antitalent, že by hned bylo všechno polepený :D -.-. Tak jsem si našla návod, když ho taťka uviděl, řekl, že je do super, takže celou uzdečku udělal sám :O! Já jsem se na to dívala a nemohla jsem tomu uvěřit :D, ono ho to začalo bavit a říkal, že jestli budu chtít, tak že mi udělá další, ale že samozřejmě taky musím něco vyrobit (já ráda vyrábím). Takže to mě velmi překvapilo a uzdečka se mu povedla na 1*. Děkuji moc Schleichovce, že udělala tak super návod. Moc díky! Tady fotka taťkové uzdečky :):
Přikládám vám sem písničku:
Doufám, že se vám příběh Nedůvěřivý kůň líbíl :).
Mějte se krásně!
Ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky