Upřesnění

Ahoj, určitě jste nepochopilí jednu větu, ve včerejším článku, a to tuto : Mám velmi špatné období ve škole, hodně se to řeší, protože to je trestný čin...
OK, upřesním vám to, ale nebudu se tady o tom moc rozepisovat.
Já a Haník jsme oběti kyberšikany... Šikana na Internetu. Nejsem z toho vůbec nadšená, protože té spolužačce, co nás přes Internet šikanuje, jsme nic neudělaly. Doufám , že se to nějak vyřeší.

Dneska jsem byla na recitační soutěži, sice jsem nevyhrála, ale mám z toho velmi dobrý pocit, protože jsem tu báseň předrecitovala co nejépe jsem mohla :). Pak jsem šla domů a nádherně svítilo sluníčko a tak už jsem přemýšlela, jak budu fotit modely.
Přišla jsem domů, šla si připravit modely, ale ou jé! Foťák měla Haník ve škole. Takže budu fotit zítra. Snad zítra taky bude takové krásné počasí jako dnes :).

Mějte se hezky!

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky