Moje začátky - jezdectví

Ahoj, toto je přednastaveno, teď jsem na táboře :).
Chci vám sem napsat, jak jsem vlastně začínala s jezdectvím :).

Již od mala jezdím na kole, když mi byly asi 4 nebo 5 let, vždycky jsme někam (samozřejmě i Haník :)) jely s mamkou na výlet a za odměnu, že jsme to zvládly, jsme se zajely podívat a povozit do stáje, kde jsem od 1. třídy začala chodit.
Bylo to super a vždycky jsem se těšila :-). To jsme samozřejmě chodili v kroku po jízdárně a vodili nás.
Jak jsme tam začaly chodit, tak jsme se čím dál tím více učily, jezdily na vycházky apod. Prvně nás samozřejmě vodili a kontrolovali, jestli máme dobrý sed atd. Pak na lonži, zkoušeli jsme si i klus (teď to ale neberu po jakém roce :D). Na táboře jsem si zkusila i cval, prvně jsem se bála, ale pak jsem zjistila že je to super, i když je to rychlé. Další roky jsme se lepšily (doufám :D) a pak jsme chodili na vyjížďky v kroku, klusu atd..
Před rokem jsem byla i na svým 1. závodech :).
Teďka již skáču a baví mě to :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky