Můj sen se splnil :3

Ahoj, už možná někteří víte a pro ty, co neví.
V neděli jsem dopoledne ukázala taťkovi, že se bude ve Fulneku vítat Petra Kvitová (jen tak, aby o tom věděl). A on řekl, jedeme tam, to bude určitě super zážitek! Já jsem nemohla uvěřit svým uším! Konečně budu vidět můj vzor Peťu :3! Takže vlastně všechno bylo hodně narychlo, protože to začínalo v 17:00 hodin a my do Fulneku to máme cca 250 km. Když jsme tam přijeli tak hned u vstupu dávali zadarmo odznáčky, samozřejmě jsem si je vzala :3. Pak to vypuklo, moderoval Libor Bouček, zahrály 2 kapely a pak už se čekalo na Peťu. Dospělí mě pustili do 1. řady :O:). Peťa přišla s titulem, ukázala jej divákům a pak odpovídala na otázky moderátora. Pak přišla na pódium p. starostka Fulneku, s princeznou Terezkou předala květinu a pak se Petra zapsala do knihy města. Pak přišli samozřejmě rodiče, fanclub apod... Ve Fulneku prý vznikne Tenisový areál Petry Kvitové! Pak nám dala dárek, skupinu Chinaski, kterou sama pozvala. Pak šla na tiskovku. My jsme čekali přede dveřmi. Přišel tam potom ještě jeden pár a čekal s náma. Už jsme tomu pomalu přestávali věřit, že ji uvidíme, jak jde do auta, ale po 2 hodinách čekání vyšla! Dala si do auta věci, podepsala mi raketu (s tou se teď bude hrát :3), památník a plakát a vyfotila se s náma :3 (vyfotila se jenom s náma, takže jsme měli veliké štěstí) a já jsem jí pak dala dopis, který jsem napsala :) poděkovala za něj a pak odjela s maminkou. Já jsem si pak ještě chvilku povídala s jejím tatínkem, říkala jsem, že ty cca 4 hodiny stály za to, on se jen usmíval. Řekla jsem, že Petra je můj velký vzor a on řekl, že je to dobře :). Čekání se vyplatilo a my jsme pak šťastní mohli odjet do nedalekého autokempu, kde jsme strávili noc. Včera jsme odjeli do Ostravy, podívat se, kde se těžilo železo. Pak jsme se podívali po městě a teď jsme ubytovaní v ubytovně. Dneska se vracíme domů, ještě se podíváme na nějaké doly a pak hurá domů :3. Až přijedu domů, dám vám sem samozřejmě fotky. Omlouvám se za chyby (nemůžu usnout) a za překlepy (píšu z mobilu). Mějte se krásně!

Komentáře

Oblíbené příspěvky