Uklízené stáje, po dovolené doma a fotky!

Ahoj, začnu tak, jak jsem to psala v nadpise :D. Takže : uklizené stáje - včera jsem se dala do úklidu stáji pro modely, takže teď tam není prach a jsou čisté :), dala mi to zabrat :D asi půl hodiny :D. Musela jsem to vyfotit :D - fotky na konci článku.
Vrátila jsem se z dovolené, ano, ano, vrátila jsem se v úterý večer. Bylo to super :33, mám fotky! Odkaz dám až na konci článku :D :P!
A to už vlastně vyplívá z toho, že mám fotky :D. Ano fotky MÁM! Jsou na rajčeti, odkaz bude kde asi? :D Na konci článku, protože teď vám chci ještě popovídat, jak se mám atd..
Včera jsem byla u koníků, Beník už je zdravej :3, takže jsem ozkoušela zpravené sedlo, je super to sedélko :). Beník se moc snažil a udělal mi velikou radost :') (už může jezdit). Velice mu to šlo :* mazlíkovi :3*.
Už vás nebudu napínat, tady fotky, prvně z uklizené stáje, pak podpisy Peti a fotku, kterou mám v pokoji a pak už odkaz na více fotek :)).
Vyfotila jsem i Billyho :)
Plakát :3
Podpis v památníku :)
Podpis na raketě :3
Mám Peti fotku v pokoji :) (to je ještě titul z roku 2011 Wimbledon)
Přišla mi statistika, je super, moc díky!
Navstevnost za minuly tyden (7.7. 2014 - 13.7. 2014) je:
Pondeli: 3
Utery: 10
Streda: 9
Ctvrtek: 15
Patek: 18
Sobota: 20
Nedele: 13

Celkem: 88
A teď už odkaz na fotky TADY!

Komentáře

Oblíbené příspěvky