Páteční pád

Ahoj, jak již nadpis napovídá, včera se asi něco stalo, ano, stalo, spadla jsem.. Kdo chce vědět víc ať klikne na c. č.

Byli jsme na jízdárně, já jsem jela na Matesovi, všechno bylo v klidu, až do chvíle, kdy nám trenér řekl, že si mám nacválat a pak jet na překážku (křížek), ok, v pohodě jsme klusali, pak jsem ho pobídla do cvalu, ale on vyhodil, já jsem přeletěla přes jeho hlavu, letěla jsem strašně dlouho, to si pamatuju, holky co mě viděly říkaly že 6 metrů určitě, pak si pamatuju náraz do hlavy a pak už jsem jen jela po hlíně. Měla jsem vyraženej dech.. Naštěstí mi ho nahodili, pomohli mi k lavičce a přinesli pití. Pak si pro mě přijeli rodiče a jela jsem domů. Doma jsem hned jak jsem lehla do postele usnula.
Všechno mě bolí, hlavně krk, takže ho mám zpevněnej. Dneska jsem i přesto jela pomazlit hodnýho Beníka. Vyfotila jsem je :). V pondělí jdu na rentgen, snad to bude dobrý.

Komentáře

Oblíbené příspěvky