Na koních

Ahoj, včera jsem byla na koních. Jela jsem na Sendym, byli jsme na poklidné vyjížďce, takže fajn :)
Dneska jsem na koně jela dřív, už v 9 ráno, protože taťka dělá u našeho trenéra elektriku, a tak nás vzal s sebou (mě a Hanču) a my jsme se šly podívat za koníkama :3. Když jsme tam přišly, 3 leželi :)). Šly jsme za nimi do ohrady, byly až na kopci, takže po ránu taková malá rozcvička :). Vstali a šli se podívat kdo jde. Byli jsme u nich v ohradě cca hodinu, vyčistily jsme kopýtka, pak si zase někteří koníci lehli :)), mám fotky, takže MOŽNÁ večer přidám na rajče, ale nevím to jistě.
Domů jsme jeli vlakem v 11. Taťka přijel až teď. Mě se ve vlaku udělalo nevolno :/. Už je to trošku lepší a doufám, že to bude na 100% dobrý ;). Zítra je trénink a přijede kovář, takže bych na koních měla být.
Na CAMH je nový článek, tak jestli chcete, podívejte se :).
Já si jdu číst Koně & hříbata - dneska mi přišly :).
Chtěli byste tady nějaký fotopříběh, nebo fotky z nějaké akce (samozřejmě s modely)? Napište do komentářů :). Předem moc děkuju!
Ahoj :))!

Komentáře

Oblíbené příspěvky