2 roky blogu :3!!

Dnes ve škole jsem si vzpomněla. Neměl můj blog narozeniny? Kouknu se na blog na svůj 1. článek a opravdu. 1. článek byl zveřejněn 24.dubna 2013. Takže to byly v pátek tři roky :)!! Trošku se stydím, že píši ty narozeniny až teď, když byly v pátek, ale snad to moc nevadí :X :).
Ahoj :)! Jsem moc ráda, že jsem tady již tak dlouho. Asi si řeknete. ,,Dlouho, jen 2 roky?" Hodně lidí je tady mnohem déle, ale pro mne je i toto výročí pěkné a jsem ráda, že vás znám :).
Děkuji moc za návštěvnost, pěkné komentáře, rady, názory.. Mám vás moc ráda :))!!<3
2 years ago started my blog :)

Snad tady ještě dlouho budu :), tato komunita je fajn.
Živě si pamatuji.. můj první článek - profilek Annie. Fotka (teď je tam myslím jiná :D) v chodbě, pak jsme s Hančou fotily modely (Annie a Andy - moji a Harold Hanči) u ananasu. Řekla jsem si, a proč bych si neměla založit nějakou stránku? Tak jsem to zkusila a z těch prvních asi 3 (+jeden můj) komentářů jsem byla moc ráda, že mi tam někdo chodí :)!


Thank you for support!

Díky za všechno, snad se vám můj blog líbí a nenudí vás..

Komentáře

Oblíbené příspěvky