Ani nevím, jaký nadpis...

Ahoj, asi (určitě?) se divíte, jak to, že Leník píše?

Jediná věta na vysvětlení: Stýskalo se mi po vás..
Ne, že bych byla závislá na PC, ale prostě mi chyběly vaše články, psaní mých článků apod..
Hodně jsem o tom přemýšlela, jak to budu dělat a přišla jsem na toto: Články tady normálně budou (neřeknu kolikrát do týdne, to netuším), obíhat také budu, ale když bude méně čase a hodně článků na obíhání, prostě jednou za čas nějaký článek neoběhnu. Doufám, že vám to nebude vadit, když u nějakého vašeho článku nebude můj koment, snad ne...

Takže jsem zase zpět, v plné parádě, snad vám to nevadí :O?

Dneska jsem vzala skoro všechny koníky (kromě těch, které jsem fotila nedávno). Vzala jsem i Annie na lonž, ale prostě Kylie venku nechtěla stát a furt se jí "lámala" ruka, kde měla bič, a hlavně že doma se to nestává :D, tak jsem je vzala domů, a tam mi v pohodě stála :OO WTF? :DD A ještě k té lonžovací ohlávce, sundat šla, sice se mi rozlepila, ale pak zas držela, tak snad to nespadne
Vzala jsem: Jak již jsem psala Annie a Kylie (skoro žádné fotky - nestála -.-), Karmen, Honey, Loa, Lusy, Sunny, Lucka, Alie, Zilda, Barny, Windy, Fely.
Fotila jsem i jarní fotečky, tady jedna, která se mi líbí.

Všechny fotky jsou TADY.

Oběhla jsem vás :), chyběli jste my...

Komentáře

Oblíbené příspěvky