Nová jezdkyně a plno fotek

Ahoj, chtěla jsem napsat už včera, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Je toho strašně mooc, spíše fotek. Ti, co mě mají v oblíbených už určitě zaregistrovali. Kdo ne, tady jsou -> 1. album - Fotky z fotokroužku KLIK, 2. album -> Kylie a Hektor (od Haníka jsem si půjčila Hektora, aby šel na chvilku s Kylie na procházku, jako tradi a tradi :), díky Hani, TADY fotky, 3. album nová jezdkyně Terka, KLIK.

Ano, ano, ano, včera mi přišla nová jezdkyně, CLASSIC! Moje 1. Classic jezdkyně, měla jsem tradi, ale mám Classic koníky. Na třetí pokus to vyšlo (psaly mi 2 holky, které prodávají, ale neodepisovaly, pak se ozvala Iva, s tou jsem se domluvila a ta mi ji poslala, díky moc Ive <3 :*). Jezdyni jsem pojmenovala Terka. Dostala jsem k ní šaty, kabátek, boty a kabely, díky moc :)! Ani nevíte, jak jsem šťastná, hned jsem ji vyfotila na Annie, ven jsem nešla, protože už byl večer (přijela jsem z koní, tam jsme koníkům strouhali kopyta, ptala jsem se taťky jestli nepřišel nějaký balíček a on že jo:))).
Takže se těšte na venkovní fotky Annie a Terky, hned si spolu sedly na jedničku :). A můžete se těšit ještě na jedny fotky (ještě nemám vyfocené, ale mám to v plánu, až bude hezky, včera bylo, ale neměla jsem u sebe foťák, teď je škaredě), nejsou to modelové, prozradím více až je budu mít nafocené :).

Tento týden se ještě můžete těšit na jeden článek - téma týdne.

Zítra a v neděli je Fed Cup, tak holky do toho :)))!

A na závěr 2 fotky Terky:

Co nejdříve přidám profilek o Terce :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky