Loa a Honey pod sedlem

Ahoj, včera jsem zkoušela nasadit sedlo a uzdečku Loe a Honeymu.
Loe byla uzdečka moc těsná, má velký obvod hlavy, takže jí nebudu dávát výstroj. Ale Honeymu výstroj seděla, tak se můžete těšit na fotky s výstrojí i bez výstroje.
Dneska jsem byla na koních - bylo to fajn. A tak jsem přemýšlela, co bych tak mohla zítra vyrábět, a už mě to napadlo :), a co to bude? Nechte se překvapit :D :).
Fotky zkoušení sedla (foceno doma, jen jsem to zkoušela) - ZDE a fotky Bobka (včera jsme ho fotily :)) TADY.
Omlouvám se za kratší článek, tak vám sem dám alespoň tři fotky :)
1. Vlasta dneska zíval :D
2. Bobek si machruje :D - fotila Hanča
3. To jsem nepsala, že strejdovi dal jeden pán malou ovečku, umřela jí máma, tak jsme ji krmily z lahvičky a moc jí to chutnalo :) - říkáme jí Mája

Komentáře

Oblíbené příspěvky