Téma týdne - "Jen se smějte"

Ahoj, jsem tu zas s tématem týdne.
,,Jen se smějte!" Říkávala jsem si to ve škole hodně, možná někdo víte, že jsem zažila šikanu.(už je to dobré)
Byly jsme (já a Hanča) prostě jiné (jsme i teď), nemáme kluky (ani nechceme), nemalujeme se, nemáme nějakou partu, nemáme BFF (jen prostě kámošky, proč se to hned musí označovat za BFF -.- ?) a neschází nám to. A kvůli tomu jsme se staly samozřejmě terčem posměchu (jen kdyby posměchu...)
Začalo to již na prvním stupni, kdy nás i fyzicky napadali, ale to nebylo nijak moc, až jednou, když Hanča přišla ke spolužákům, oni si něco povídali, a jeden ji vzal a bil ji o roh, měla dlouho monokl... Prý že furt dolejzá... Pak se to začalo nějak řešit, protože to bylo fakt už moc... Chvilku byl pokoj, spolužáci andílky, že jo. ,,Ahoj holky!" apod... Ale to nemělo dlouhého trvání, na druhém stupni (když odešel největší chuligán na víceletý gympl) to začalo zase. Nebylo to sice fyzické (no, i když trošku, že nás odstrkovali z našeho místa (ve třídě) apod.. ale to jsou maličkosti..), ale hlavně slovní, asi se divíte. ,,Slovní, jak ji to může tolik vadit?" Ale mě to vadilo.., jsem velice slabé povahy, prostě, všechno si totálně moc beru.. Takže jsem z toho byla docela v šoku. Samozřejmě spolužáci si k sobě brali další naše exkamarády. A když se někdo na něco zeptal, nikdo neřekl pravdu, co se tady děje. Báli se těch "nadřízených" (velitelé skupin). Bylo to docela hnusný, nadávání, že si na nás někde počkají apod.. Nebyli to žádní malí kluci, byli docela silní, takže z nich šel respekt.. Potom z toho byla i kyberšikana (to od dvou spolužaček - jedna byla v 1. a 2. třídě moje nejlepší kamarádka...), začali o nás říkat dalším děckám ze školy, jaké prý jsme atd.. (samé lži), no a pak o nás psali, jaký jsme krávy na ASKu, apod.. Samy sebe se ptaly, co si o nás myslí apod.. Nějak jsem na to přišla, lepší se ale na to nedívat no :/... Pak se to už začalo řešit více, a naštěstí toho nechali.. Ignorujeme se navzájem a myslím (doufám) že už z toho vyrostli..
Nechci se o tom moc bavit (psát), ale prostě tohle jsem si pod větou "Jen se smějte" představila.
Četla jsem u kamarádky podobný článek, je to opravdu strašné, jak zlí mohou mít děti (v jejím případě to byli děti, v našem puberťáci nevychovaní... promiňte ale co jiného na to říct?)...
(Zdroj fotky ZDE)

Zažili jste něco takového? Jestli ano a není vám něpříjemné se o to podělit, napište do komentářů (ale nemusíte). Jestli ne, jen dobře, nepřeji vám to...

Komentáře

Oblíbené příspěvky