I love spring

I love spring! Why? Because everything blooms
(Miluji jaro! Proč? Protože vše kvete)

Je krásné počasí a já se rozhodla dělat jednu z mých nejoblíbenějších činností. Jakou? Focení :)! Na náměstí je krásně rozkvetlý keř, všímala jsem si ho když jsem šla do školy, ze školy, ale stále jsem u sebe neměla foťák. Nakonec jsem jej vyfotila mobilem a myslím, že to není špatné, co myslíte?

Pak jsem vyfotila na městě ještě jeden keř + šípek (foceno včera).
Dnes, když jsem šla domů, tak jsem na mobil vyfotila skoro ten samý keř (podobný) u sousedů, také na mobil.
Plus jsem "blejskla" zlatý déšť. <- Vše na mobil.

Fotky z města i z naší ulice najdete ZDE (myslím, že poznáte, které jsou odkuď).

A dnes jsem fotila Terku venku (asi jen 2 fotky jsou na foťáku, zbytek mobil) TADY. Teď jdu dělat Terce profilek, přednastavím ho asi na pátek ;).
________________________________________________________________________________________________
V neděli (asi to byla neděle) jsem fotila večerní oblohu (na foťák :D). TADY fotky.

To je pro dnešek vše :). Jinak v neděli jsem byla na koních, jela jsem na Šatanovi (obsedáme ho) a snažil se.

PS: Moc děkuji všem, kdo se nebály a napsaly mi svoji zkušenost do komentářů, je smutné, že skoro každý druhý zažil šikanu...:(

A jinak, je tady již přes 8 000 návštěvníků, moc děkuji, velice si toho vážím!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky