Lonžovací výstroj

Ahoj, jak jsem slíbila, tak jsem také dodržela a dneska vyrobila (jak už víte z nadpisu) lonžovací výstroj (bič, lonžovací "ohlávka" a lonžovací "vodítko" (nevím jak se to správně nazývá))
Délka výroby : 1 hodina
Pro koho je výrobek určen : Pro Annie, lonžérka Kylie
Trošku jsem měla problém s tou ohlávkou, jak jsem udělala podhrdelník, tak mi to pak nešlo dát dolů :D :/, tak to ještě musím promyslet, ale jinak je to hotové.
1. fotka - ohlávka
2. fotka - celá výstroj
3. fotka - bič a vodítko





Budu ráda za názory :)
Ale teď již k přáním veselých Velikonoc, a ať vás kluci moc nešvihají :D:)
Jsem nemocná, ani jsem nevěděla, jestli udělám nějaké přání, ale rozhodla jsem se, že půjdu na 5 minut (ani ne) ven a vyfotím vám přání, není upravované, takže text je nad fotkou.

Veselé Velikonoce přeje Leník a Ranč U Breyerů

A tady je vyfocená "kočička" s vajíčky, které jsem tam věšela nedávno (úterý ?)

A ještě jsem vyfotila, jak bylo vajíčko orosené

A před chvilkou jsem vyfotila z okna krásnou večerní oblohu, tady jsou dvě fotky :)

V tomto článku bylo více fotek, tak snad vás to neunudilo k smrti...:D

Komentáře

Oblíbené příspěvky