Betlémské světlo

Ahoj, jak jsem psala v minulém článku. 23. jsme měli u koní vánoční besídku. Ale to nebyla jediná akce, která se v ten den konala!
Večer jsme měli jet s koníky do nedalekých Slavonic a dělat na živém betlému Tři krále :).


Když besídka skončila, rychle se tři holky přesunuly na koně a já, Hanča a ještě jedna kamarádka od koní zase do Slavonic, do klubovny skautů, kde jsme se převlekly za Tři krále. Já byla černý :D.
Živý betlém měl začínat v 19 hodin. Krátce po půl přijeli koníci do Slavonic. Bylo dohodnuto, kdo na kom pojede. Jela jsem na haflingovi Šatanovi a vedla mě nejlepší kamarádka Kíťa. Nasedli jsme a počkalo se na ostatní členy betléma. Poté se pomalu šlo na náměstí. Tam se počkalo, až dohraje první písnička a pak jsme se vydali náměstím k betlému, kde již byla Marie, Josef a Ježíšek. Před Betlémem jsme sesedli z koní, děti nám podaly dary, které jsme s kleknutím dali před jesličky. Potom se tam ještě cca půl hodiny stálo, aby si nás mohli lidé vyfotit.
Oficiálně se akce jmenovala Betlémské světlo, protože vedle Betléma si lidé mohli zapálit z lucerničky pravé betlémské světlo :).
Bála jsem se, aby mi nebyla při stání u Betléma zima, tak jsem se hodně navlekla, ale naštěstí zima ke mě nedošla :D.
Poté se koníci vydali domů a já měla najít známého, abych se s ním domluvila na převoz do vesnice, kde on bydlí, a já chodím na koně. Protože potom jsme ještě měli uklízet místnost po vánoční besídce. Seděli v restauraci. Neměla jsem na něj tel. číslo, a tak mi nezbylo nic jiného, než tam jako král jít :D. Tak jsme šli rovnou všichni tři :D. Myslím, že pro hosty restaurace to byla docela atrakce, když vedle nich pobíhal černý král :D. Ale aspoň byla sranda.
Když jsem se s panem domluvila, tak jsme všechni tři, hezky za sebou, běžely do klubovny, abychom se převlekly. Já jsem si ještě odlíčila obličej a cca za 30 minut už jsme byly zpátky v restauraci, jako "normální" lidé :D. Myslím, že málokoho mohlo napadnout, že to byly my, ti králové :)).

Potom jsme odjeli do vesnice, uklidili po vánoční besídce a hurá domů. Byla jsem neskutečně unavená!

Fotky bohužel ještě nejsou, ale až budou, tak je přiložím :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky