Veselé Vánoce!

Ahoj, Vánoce se kvapem blíží. Štedrý den je už v neděli :)! Těšíte se? My jsme s tetou pekli v neděli na chalupě cukroví. Bylo to super. Je to taková naše tradice.
Zítra máme s Hančou narozeniny. Odpoledne bude malá rodinná oslava.
V pátek budeme ve škole zpívat na schodech koledy :D.
V sobotu odpoledne budeme mít u koní vánoční besídku. Sejdou se všichni od koní, dovezeme cukroví, předáme si dárky apod. Večer pak pojedeme se třemi koníky do Slavonic. Kde je od 19 hodin živý Betlém. Já, Hanča a ještě jedna kamarádka od koní budeme dělat Tři krále (pojedeme na ,,našich" koních). Tak snad nezmrzneme :). Jako král jsem ještě nikdy nejela, ale jako vodič jsem na tomhle Betlémě byla už myslím 2x.
A v neděli Vánoce.
Proto Vám chci popřát VESELÉ VÁNOCE PLNÉ POHODY A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2018 :-)!
Vytvořila jsem jako každý rok PF.
Fotka je z Tater, kde jsme byli na konci ledna. Tady je tak málo sněhu, že tahle hodně sněhová fotka se mi líbila na PF víc, než kdybych fotila na tom málu, co máme tady teď :D.
Včera jsem dozabalila dárky, takže jsem připravená :).
Máte rádi vánoční atmosféru? Já ji miluji - koledy, pečení, vůni Vánoc, sníh... Je to prostě super :).
Snad sníh vydrží i na Vánoce, i když ho bude třeba jen trošku. Minulý rok byl sníh 23.12., ale na Štědrý den roztál :/! Tak snad to tenhle rok bude se sněhem lepší.

Příští článek bude o školním výletu do Prahy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky