Ohlédnutí za rokem 2017

Ahoj. Jaký byl rok 2017? Splnila jsem předsevzetí a dala jsem si nějaká na rok 2018? To vše se dozvíte v tomto článku :).

Rok 2017 bych zhodnotila jako pěkný, užila jsme si ho :).
Jako minulý rok, události rozdělím do měsíců v roce. Takže jdeme hezky popořadě.

LEDEN

  • Rybářský ples
  • Dovolená Vysoké Tatry

ÚNOR

  • Lyžařský kurz v Orlických horách

BŘEZEN

To se nestalo ani nic světoborného :D


DUBEN

  • Mutišovské řemeslné trhy
  • Distanční jízda Veselíčko
  • 4 ROKY BLOGU!!!

KVĚTEN

  • Běh pro Světlušku v Jihlavě
  • Závody v Plačovicích
  • Školní výlet v Podyjí
  • Školní výlet v Praze


ČERVEN

  • Školní výlet Jihlava
  • Michal Hrůza v Telči
  • Biatlonové závody


ČERVENEC

  • Tábor - instruktorka u koní
  • Brigáda na věži
  • Jednodenní výlet do Prahy


SRPEN

  • Předpremiéra filmu Po strništi bos
  • Dovolená Šumava a Plzeň


ZÁŘÍ

  • Jezdecké hry Veselíčko
  • Taneční

ŘÍJEN

  • Jezdecké hry Mutišov
  • Narodil se Miky <3!


LISTOPAD

  • Prodloužená


PROSINEC

  • Závěrečný věneček
  • Čerti Slavonice
  • Vánoční trhy v Jindřichově Hradci
  • Výlet se školou do Prahy
  • Dárky od Hrušky
  • Vánoční besídka
  • Betlémské světlo
  • Vánoce


Za tento rok jsem napsala 58 článků. Což je o 6 více než vloni :). Tak jsem ráda. To je více než jeden článek každý týden.

To by bylo shrnutí roku 2017. Byl to super rok :).

A teď přejdu k předsevzetí, které jsem si dala na rok 2017 a podívám se, jestli jsem je splnila.
1) Stále sbírat. -> Ano. I když už ne tolik aktivně - nepřibývají mi noví Breyeři nebo Schleichové.
2) Setkat se s nějakou rančerkou. -> To se mi bohužel tento rok nepovedlo :(.

A jaká jsou má předsevzetí na rok 2018?
1) Stále psát
2) Setkat se s nějakou rančerkou/blogerkou/blogerem, které sleduji.


To je pro dnešní článek vše :).
Jak byste Vy zhodnotili rok 2017? Budu ráda, když se o své zážitky podělíte v komentářích :).

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2018!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky