Soutěž u Hrušky

Ahoj, na začátku měsíce se u Hrušky na blogu (ZDE) konala vánoční soutěž. Přihlásila jsem se do ní. Za týden mi přišel email od pořadatelky. Že jsem vyhrála :)! Udělalo mi to velkou radost, dárky byly na videu opravdu překrásné a všechny měly hruškovou tématiku :).
V úterý jsem si šla balíček vyzvednout. Byl krásně vánočně nazdobený, s adresou blogu apod. Když jsem se dostala dovnitř, uviděla jsem hodně krásně zabalených dárečků. To musela být práce!





A co bylo vevnitř? Tam toho bylo! Samé krásné věci!



Hruštičko, strašně moc Ti děkuji =)!!! Udělalo mi to velkou radost :)!


PS: V minulém článku jsem psala o výstavě impresionismu (článek ZDE). Zapomněla jsem se zmínit jak se výstava oficiálně jmenuje - Světlo v obraze.

A jelikož je tohle poslední článek před Vánoci. Už zítra :)! Tak Vám přeji šťastné a veselé!!! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky