Čertice

Ahoj, v úterý 5.12. jsem se jako tradičně oblékla za čerta.
Jela jsem vlakem do nedalekých Slavonic, kde jsem s kamarádkou a jejím taťkou už potřetí chodila na čerty.
Minulý i předminulý rok jsme měli hlavní cíl na náměstí. (Tam se sešli rodiče s dětmi a my jsme tam dělali čerty.) Tento rok to ale bylo jinak.
Prvně jsme šli na jednoho malého chlapečka (nejsme zlí, šli jsme pouze symbolicky). Poté jsme jeli do vesnice, kam jezdím na koně, na sourozence. Pak jsme jeli zpět do Slavonic, kde jsme ještě obešli 3 další rodiny.
Potom jsme se vydali na město, kde měl někdo jiný čertovský program. Už to končilo, ale chvilku jsme tam byli. Podívala jsem se na čas a krásně mi to vycházelo, že jsem stíhala vlak. Tak jsem zaběhla kamarádce vrátit nějaké věci, které mi půjčila (pytel a koště) a běžela na vlak. Jel známý, takže byla legrace :D. Čert ve vlaku. No jo. Když jsem jela odpoledne, tak jsem ještě nebyla zmalovaná :D.
Legrace byla, že když jsem odpoledne vystoupila z vlaku, hned, asi po 100 metrech, jsem měla promáčané boty :D. To mě dost naštvalo. Ale přežila jsem to a ve vlaku, cestou domů jsem byla pečená vařená u topení :D.
Bylo to fajn, děti měly radost, protože opravdu nejsme zlí. Já ani nenosím žádné masky, protože to je hodně strašidelné a nelíbí se mi to.
Na závěr přikládám fotku, jak jsem asi tak vypadala. Ale nemám na fotce pytel, řetěz a koště.

Snad půjdu i příští rok, je to super tradice.
Bylo by fajn, kdyby zase vyšlo to náměstí, to bylo vždycky skvělý.


A co vy? Jak jste si užili Mikuláše?
U nás byli ve škole taky, takže ze školy jsem byla trošku umatlaná, ale to se za chvilku smylo.

Komentáře

Oblíbené příspěvky