Rychlo-článek

Ahoj, tento článek je opravdu narychlo, spíše takový informační.
Dnes v 19 hodin máme poslední taneční - závěrečný věneček. Držte mi prosím palce, ať nám to dobře dopadne :). (Na taneční chodím podruhé, ale příští rok už chodit nebude. 3x je asi moc :D.)
Zítra je u nás rozsvěcování vánočního stromu.
Před týdnem jsme s tetou pekly cukroví na chalupě. Budeme péct ještě týden před Vánoci. Baví nás to, je to taková tradice :).
V pondělí jedeme se školou do Prahy. Na Pražský hrad na výstavu Impresionismu a poté na vánoční trhy. Moc se těším. To bude krásná vánoční atmosféra :3. Každý rok s rodiči jezdíme na vánoční Prahu, tak teď pojedeme se školou a ne s rodinou. Pak o tom samozřejmě napíšu článek :).
V úterý jsou čerti. Já budu chodit za čerta v nedalekých Slavonicích. Prvně budeme obcházet rodiny a potom zavítáme na náměstí. Moc se těším, protože každý rok to je skvělé :).

Je u vás sníh? Tady jo. Je to kouzelné a krásné, ale je zima :D. Včera jsem byla na koních a strašně mi mrzly prsty u nohou. Za chvíli jedu na koně znovu, vezmu si dvoje ponožky :D.
Přikládám fotku ze čtvrtka. Foceno z okna školy na mobil (omlouvám se za kvalitu). Vidíte tam i městskou věž, na které jsem byla v létě na brigádě :D.


Ve čtvrtek jsem byla vozit Mikyho. Roste jako z vody :) <3.

Pamatujete si na téma týdne, které znělo ,,Youtube a blog"? Na toto TT jsem napsala článek (můj článek ZDE). Bloger David mě nominoval do výběru týdne. Děkuji moc, Davide :)! Udělalo mi to obrovskou radost! Odkaz na článek s výběrem ZDE.


A teď k Vánocům. Každý rok jsem posílala rančerkám mnou vyrobené dárky k modelům. Ale jelikož teď už je tady minimum rančerek, které sbírají, tak dárky posílat nebudu. Omlouvám se, jestli to někoho vzalo, ale opravdu - počet rančerek rapidně klesl a ty, které jsou ještě aktivní můžu spočítat na prstech jedné ruky (ty, které znám).

To je pro dnešní článek vše. Já za chvilku pádím na vlak, který mě doveze na koně. A pak zase rychle domů, abych se připravila na věneček. Mějte se krásně a nezapomeňte dnes v 19 hodin držet palce, díky ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky