Věneček

Ahoj, tento článek bude o závěrečném kurzu tanečních - věnečku.

V sobotu 2.12. se konal závěrečný věneček.
Věneček oficiálně začínal v 19 hodin, ale my, jako účinkující kurzu jsme tam měli být samozřejmě o něco dříve.
V 19 hodin se rozezněla píseň na nástup (úvodní promenádu). Poté nám naši tanečníci dali drobný dáreček a šlo se na mazurku. 2x jsme se otočili kolem sálu a šli jsme na chvilku do promenády. Následoval waltz a pak myslím jive. To byl konec první série (vždy 3 tance v jedné sérii) a šlo se na garde-volenku (děti vyzvou rodiče). Jelikož nemám dva tatínky :D a taťku si vzala Hanča, tak jsem se domluvila, že si "vezmu" Romanova (můj tanečník) taťku. Tančil se valčík (který mi nejde a vždy, když se řekne, tak se začnu bát :D) a pak ještě nějaké nové tance. U jednoho jsme se vždy po určitých kreacích měli měnit v kruhu s dalším partnerem za námi. Píseň vyšla tak dobře, že přesně na jejím konci jsem zase byla s Romanovým taťkou, se kterým jsem začínala :D.
Ve 20:00 začínala dobrovolná soutěž, do které jsme se přihlásili. Tančili se 4 tance (waltz, jive, cha-cha, polka). Klukům jsme připevnili na záda čísla (my měli č. 2) a porotci byli diváci. Zúčastnilo se myslím celkem 12 párů. Bylo to asi uděláno tak, aby každý dostal nějakou cenu. Vyhlašovaly se první tři místa. My jsme získali 2. místo za cha-chu, u které jsme na začátku vůbec netušili :D. (Čím víc se blížil konec tanečních, tím víc se mi tance pletly, bylo jich dost.)
Potom se tancovalo, kdo s kým chtěl. Taneční byly do 22 hodin. Od 22 h do půlnoci byla volná zábava - kapela hrála známé písničky a lidé se bavili.
Byl to fajn strávený večer :-). Šla jsem spát dost pozdě, protože jsme pak ještě seděli a povídali si :D.
Na závěr přikládám společnou fotku s Romanem z věnečku :)



Na tanečních jsem byla podruhé a příští rok už nepůjdu. Jsem ale moc ráda, že jsem se jich mohla zúčastnit, protože tanec mě baví. Bylo to moc fajn :). S Hančou jsme odmalička tancovaly společně (podle StarDance) :D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky