Praha se školou

Ahoj, v pondělí 4.12. jsme se se školou vydali do Prahy na výstavu impresionismu.


Od školy se vyjíždělo v 7 hodin. Do Prahy jsme přijeli okolo 10té hodiny. Autobus nás vysadil blízko Pražského hradu, kam jsme měli namířeno. Výstava se totiž konala v Jízdarně Prazškého hradu.
Krásná vánoční výzdoba na Pražském hradě

Prošli jsme kontrolou a vydali se rovnou do Jízdárny. Tam jsme měli hodinu a půl rozchod. Bylo tam několik set obrazů z tohoto období. Vše byly originály. Byly tam známé obrazy od Maxe Švabinského, ale také nejvýznamnější obraz výstavy (to mi řekla paní, která to tam hlídala, abych se na něj určitě podívala a vyfotila si ho) od Claude Moneta - Bárka na pobřeží.


Samozřejmě jsem nefotila všechny obrazy, ale ty nejhezčí, co se mi líbily jsem vyfotila :).
Známý obraz od Maxe Švabinského

Zahlédnout jsme mohli i kroje

Tento obraz se mi strašně moc líbil. Povšimněte si, jak je obrovský! Přes celou zeď!

Husopaska






Opus Magnum aneb To nejlepší


Trochu zimní atmosféry :)

Některé obrazy vypadaly opravdu jako fotky :O!








NEJÚŽASNĚJŠÍ OBRAZ!!!

Dva velmi podobné obrazy




Obrazy byly i v patře




Nebyly tam jen obrazy, sem tam se tam objevily i sochy.



Byla to úžasná výstava. Moc se mi tam líbilo. Jestli jste tedy z Prahy, nebo tam máte namířeno, určitě tuto výstavu navštivte :). Ale rychle, je pouze do 7.1.!
Bohužel jsem si nevzala foťák, protože jsem si myslela, že tam bude zakázáno fotit, ale opak je pravdou. Hodně mě to mrzelo, že jsem musela fotit na mobil, u kterého mám fotky vždycky nekvalitní :(. Některé fotky (ty kvalitnější) jsou Hanči. Takže je taky přikládám. Omlouvám se tedy za mé nechtěně nekvalitní fotky.

Potom jsme zavítali do chrámu sv. Víta, a šli po starých schodech dolů do centra.



Krásný odraz mozaiky na zeď v chrámu sv. Víta



Pohled z Karlova mostu

Šli jsme přes Staroměstské náměstí až k Palladiu, kde jsme měli na 3 hodiny rozchod.
Já s Hančou jsme se vydaly jako tradičně na Václavák. To nemůže chybět :). Cestou nám ale silně pršelo. Naštěstí to za chvíli přestalo.
Na Václaváku jsme se najedly, podívaly se na sv. Václava a na trhy a šly zpět k Prašné bráně.



Podívaly jsme se do Palladia na obchody, tam jsou toho mraky :O (no jo, vesničan v Praze :D). Koupila jsem si ale tak max. jídlo :D.

O půl páté jsme se sešli dole u východu. Šli jsme na Florenc, kde jsme počkali na náš autobus. Domů jsme přijeli po 20té hodině.
Byl to velmi vydařený výlet s krásnou vánoční atmosférou :-)!

Všechny Hanči fotky z výstavy najdete na mém rajčeti ZDE.

Snad jsem Vás takhle na Vánoce nezahltila fotkami :D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky