Vánoce

Ahoj, co jste dělali na Štědrý den? Co jste dostali od Ježíška? Co jsem 24. dělala a co jsem našla pod stromečkem Vám sepíši v tomhle článku :).

V neděli 24. jsem dopoledne ještě trošku pouklidila, pak jsme měli oběd. Po obědě jsme se koukali na pohádky a potom jsme jeli dát vánoční věnec na hřbitov. Když jsme přijeli, tak už se začala připravovat večere. Obalovala jsem kapří řízky. Potom jsem se šla obléct do svátečního, chvilku si četla a čekala, až přijde babička s dědou (vždy k nám na Vánoce chodí) a pak už jsme se ségrou zazvonili na zvonek, jako Ježíšci :))).
Jelikož máme jídelnu spojenou s obývákem, tak vždy, když Ježíšek zazvoní, jdeme se prvně navečeřet a až potom rozbalujeme dárky.
A co jsem doma dostala? Krásné hodiny s vlčími máky, oblečení, knížku, krásnou růžovo-fialovou krosnu a to hlavní - BĚŽKY :)!!!! Ty jsem si nejvíce přála :3. V únoru na lyžáku jsem na nich stála poprvé a strašně mě to chytlo :). Baví mě to víc, než sjezdovky.
Jsou krásnéééé :)!!


Bohužel tady není sníh :(, ale už se moc těším, až je vyzkouším =)!

Na 1. svátek vánoční k nám přijeli teta, strejda, bratranec a 2 sestřenice ze Znojma. U nás si rozbalili dárečky od našeho Ježíška a dovezli naše dárky od jejich Ježíška. Dostala jsem od nich k narozeninám kabelku a k Vánocům termo prádlo a krásný deštník se stejně vzorovanou taškou.
Navečer jsme šli k babičce a dědovi. Tam jsme dostali krásné 3D prostěradlo s motýly :).

Dnes odpoledne jsme šli k tetě a strejdovi. Jak víte, tak s tetou pečeme cukroví. Teta ví, že moc rády čteme a co nám dala? Kuchařku :DDDD! To bylo fakt trefný :D! Udělalo nám to "velkou" radost :DDD.

Večer šli oni k nám :). Společně jsme se koukali na Popelku.


Fotky našeho stromečku:





V sobotu 23. jsme udělali u koní vánoční besídku. Sešli se skoro všichni, včetně dětí. Prvně jsme pomazlili koníky, dali jim něco dobrého k snědku, vyfotili se a udělali PF (uvidíte dole) a pak jsme se přesunuli dovnitř. Tam se rozbalovaly dárky. Z domu jsem donesla malý umělý stromeček. Schválně, jestli ho mezi těmi dárky najdete :D.
Dostala jsem spoustu krásných dárků od kamarádek a dětí z kroužku. Vak s koníkem, náramky, náučnice, vánoční svíčku, krásný soví polštář, model (sice to není BH ani SCH, ale udělal mi velkou radost :)) a asi největší radost mi udělala kasička s jednorožcem :3. Přála jsem si novou kasičku, ale že bude tak nádherná, to se mi ani ve snu nezdálo! :)

Model

Poznáte mě :)? Nesluší mi to :D.

Úkol: Najdi stromeček :D


Dárky jsem rozdávala i mezi kamarády. Od jednoho jsem dostala krásný hrneček s koníky a víte, jak vozím toho malého Mikuláška? Tak koukejte, co jsem od něj dostala!!!

Je to úžasnééé! Mám to vystavené v pokoji :), strašně se mi to líbí

Užívejte vánoční čas :)! U dalšího článku na viděnou ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky