Buchta s drobenkou

 Ahoj, dnes Vám představím klasiku - buchtu s drobenkou. Můžeme mít jakékoliv ovoce, např. švestky, rybíz apod. Já použila broskve. 

Drobenka: 

  • 2 lžíce másla
  • 2 lžíce cukr krupice
  • 2 lžíce polohrubé mouky 

Kdo má rád více drobenky, klidně může použít více množství surovin 


Těsto: 

  • 50 ml oleje
  • 1 vejce
  • 1 hrnek mléka
  • 1 prášek do pečiva
  • 1 hrnek cukr krupice
  • 2 hrnky polohrubé mouky 
  • ovoce 

Prvně si uděláme drobenku a necháme ji zchladnout. Poté těsto, které nalijeme na vymazaný a vysypaný plech. Poklademe broskve a na ně drobenku. Předehřátá trouba 180°C, pečeme cca 20 min. 

Dobrou chuť :)! 




Komentáře

  1. Jednoduchá a určitě moc dobrá buchta :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš. Jednoduchá, ale dobrá :)

      Vymazat
  2. Letní klasika, kterou já ale moc nemusím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, taková klasika, která nikdy nezklame :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je výborná. Já jsem včera dělala roládu. Myslíš, že z ní něco zbylo? Nic. Muž se na ni sesypal jako kobylky a roláda nepřežila ani jeden den. :D

    OdpovědětVymazat
  5. připomíná mi to bublaninu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Buchta s posypkou je dle mého názoru oslava ovoce, které do ní přidáš 😃 té bych se mohla lidově užrat, protože posypka😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kámo, chtěla jsi napsat drobenku, že jo? :DD A máme tady další slovo, které jsme na svatbě neprobrali :D!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky