Novinky

 Ahojky, prázdniny se chýlí ke konci, ale mě ještě měsíc prázdnin čeká, proto napíšu shrnutí léta až na konci září. I když mi prázdniny nekončí, v září budu chodit na praxe, tak se těším i bojím zároveň :). Držte mi prosím palce! 

V půlce srpna probíhal již tradiční týdenní tenisový kemp. Poprvé jsem byla v roli trenérky. Nebylo to pouze o tenise, ale celkově o pohybu. Dělali jsme různá cvičení, organizovala jsem hry, které se dětem líbily, tak jsem měla radost. Každý rok nám přálo počasí, tentokrát bohužel 3 dny ne. V pondělí byla velká zima, v úterý taky, ale nejhorší to bylo ve středu, kdy hodně pršelo, takže byly kurty pod vodou, proto jsme museli trénink předčasně ukončit. Potom se ale počasí umoudřilo a poslední dva dny bylo krásně :). 

Možná někteří víte, že nosím rovnátka (teď už vyndavací). Nosím je už 15 let. Měla jsem s nimi velké trápení. Doporučuji přečíst články ZDE a ZDE. Doufala jsem, že už se chýlíme ke konci. Spodní zuby už se mi vůbec nerozjíždí, ale horní pořád zlobí. I když rovnátka nosím každou noc, stejně mě bolí, jak se zuby pohybují. Na kontrole mi řekli, že na horních je budu muset nosit do konce života! Chápete to? Já se s nimi trápím už 15 let, vytrhali mi kvůli nim 3 zdravé zuby a teď mi řeknou, že se to stejně úplně nespraví? To mě hodně ranilo a zamrzelo. Na podzim mám jít na kontrolu a říct, jestli budu chtít do konce života rovnátka, nebo drát na vnitřní stranu, který se ale bude muset také pravidelně obměňovat. Ach jo, je mi z toho nanic. Myslela jsem si, že po těch letech už budu mít konečně pokoj. Uvidím, jak se nakonec rozhodnu, jestli se na to nevykašlu. Co si o tom myslíte Vy? 

Nechci končit pesimisticky. Mám skvělou zprávu! Na ZŠ máme nového p. ředitele, tak jsem se s ním byla domluvit, jestli mohu pokračovat v praxích a sledovat respondenty pro praktickou část diplomové práce. Vše mi dovolil a dokonce mi nabídl, že když bude potřeba, mohu suplovat (pátky, kdy nebudu mít školu)! Udělalo mi to velkou radost :) vzal si na mě číslo a až budou potřebovat, tak zavolají. Mám z toho velkou radost. Určitě to bude obrovská zkušenost :) Prý by potřeboval, abych končila už za rok a ne až za dva (nějaká p. uč. jde do důchodu) :D. Tak snad na mě počkají :D 


Na závěr přikládám fotky, co se mi nashromáždily v mobilu :) 

Pohoda u koní 📖🐴

Z cyklovýletu s taťkou



Jednou jsme museli kemp předčasně ukončit


Srandičky s Tondou :D sám od sebe mi dával placáky :) 

Účastníci tenisového kempu. Najdete mě? :) 

Ranní ptáče dál doskáče. Ve 4 hodiny jsem jela taťkovi pomáhat sklízet elektriku na rockovém festivalu

Mates :) 

Ťapinka 💗

Hrátky Ťapky a Tondy :D

Západ slunce z terasy :) 

Díky za přečtení. Mějte se krásně :)!


Komentáře

  1. S těmi rovnátky mě to moc mrzí, chápu, že jsi z toho zklamaná :( Jinak hezké fotky :) Našla jsem tě! Proč se tak schováváš? :D No je toho kempu škoda, že to nevyšlo celé líp, představ si, že brácha byl jako vedoucí na stanovém táboře a myslím, že tři dny jim pršelo, ojoj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3! Z dětí jsem nejstarší a skoro nejmenší :D jejda, to muselo být nepříjemné :(

      Vymazat
  2. S těmi rovnátky ti to tedy vůbec nezávidím, ani se nedivím, že jsi z toho smutná a zklamaná. Také bych byla. Měla bych rovnátka začít také řešit, ale bojím se těch všech kroků okolo toho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jsem snad jedna z mála, kdo s tím má tak obrovský dlouhodobý problém. Kamarádce napevno sundali po roce a teď nosí na noc vyndavací.

      Vymazat
  3. Držím palce! A ty rovnátka?! To je masakr, to by mě vůbec nenapadlo, že ti řeknou, že už je budeš mít navždy, především když už je takovou dobu nosíš a vytrpěla sis dost :O To teda zírám. Jako rozhodně bych si aspoň nechala dát ten drát než nic. Přeci jenom, nějakou dobu si je nosila, byla by škoda, kdyby se ty zuby pak měly zase nějak posunout... Ale je to síla. Mě čeká ještě rok,ale i tak jsem zvědavá, co mi na konci řeknou...snad to bude v pořádku. A ta nabídka na škole je úžasná, určitě na tebe počkají! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor! Přeji ti, abys to měla bez komplikací :) <3. Snad jo, moc díky <3

      Vymazat
  4. netušila jsem, že to jde nosit do konce života... mrzí mě, jak to dopadlo :/ a po pravdě bych se na to už asi vykašlala, když to stejně nikam nevede :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je škoda, že vám moc nevyšlo to počasí. Určitě jste si to ale v rámci mezí moc užili :) Nám letos taky prší skoro všude :D Už si z toho ani nic neděláme a dost jsme se dešti přizpůsobili. Užij si ještě měsíc prázdnin :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí druhou polovinu kempu už bylo hezky :) díky moc <3!

      Vymazat
  6. Mne prázdniny celkom ubehli, už mám len týždeň :/ Ja idem k zubárovi v stredu, po dlhšom čase, tak som zvedavá čo mi povie.

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda toho počasí... Teda, to se s rovnátky fakt dlouho trápíš.. Já ty na pevno měla 2 roky a vyndávací bych asi měla nosit ještě doteď, drát na zadní straně horních zubů taky mám, ale já už na to teda nějakou dobu prdím, nic nenosím a ani nikam nechodím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, je to smutné. Už jsem se těšila, až je budu moct sundat nadobro :(

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky