Efes

 Ahoj, ještě než se podíváme do Efesu se ochladíme v moři u městečka Kusadasi.

V Ayvaliku bude písečná pláž, tady byla kamenitá. Zakempovali jsme pár metrů od pláže pod stromy, kde byl krásný chládek. Velký klid ale nebyl. Za chvíli se ozvalo chrochtání. Co to? Ále, to jsou divoká prasata, to je tady normální :))... Poprvé v životě jsem viděla divoké prase tak blízko. Lidí se moc nebojí, když se nedíváte, ukradnou vám klidně tašku s melounem. Byl to dost silný zážitek, měla jsem z nich respekt. 

















Diova jeskyně - zde se měl narodit bůh Zeus. Teplota vody je prý po celý rok stejná


Efes (česky Efez, ale turecky se S. S mi přijde lepší) asi nemusím dlouze představovat. Jedná se o jeden ze Sedmi divů světa, dřívější velkoměsto iónského Řecka v Malé Asii. Bylo to tam moc krásné, ale do konce života na to nezapomenu. Dávala jsem si velký pozor, ale stejně jsem na mramorových schodech uklouzla a měla obrovskou modřinu. Až tam půjdete, pozor, mramor fakt hooodně klouže :D!













Z druhé strany 



Povšimněte si také těch krásných borovic






Bohyně Niké


Dřívější podoba Efesu



Přípravy na svatbu. Repelent nesmí chybět :D

Více fotek naleznete 🍅 ZDE ZDE.

Děkuji za přečtení článku :) v posledním článku o Turecku se vydáme do Ayvaliku a za barevnými řeckými domky. Mějte se krásně!

Komentáře

  1. Vypadá to tam krásně, moc hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  2. To setkání s divokými prasaty mě docela rozesmálo, ale jen v první chvíli. Zažít to na vlastní kůži není určitě nic příjemného a ta jejich drzost je až neskutečná. Jinak si to určitě užíváte. Měj se hezky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z nich respekt a chodila jsem obloukem :D na dovolené jsme byli před měsícem. Píšu o ní opožděně :)

      Vymazat
  3. ty prasátka jsou super :D taky bych se lekla, ale je to super :D odnesla sis kamínek z pláže? mě by to hodně lákalo, podle fotek jsou krásné :)

    fotky jsou úžasné :) děkuji, že jsi nás tam vzala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamínky byly moc krásné :)! Chtěla jsem, ale bohužel jsem zapomněla. To byl zrovna první den, kdy mi bylo hodně špatně, tak jsem na to neměla myšlenky :( moc děkuji <3

      Vymazat
  4. Prasátka by mě teda vystrašily taky, neskutečně :D Nemůžu se rozhodnout, jestli mám radši kamínkový pláže nebo ty s pískem. Písek je sice příjemnější, ale taky se dostane úplně všude xD

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těch pláží zatím moc neviděla. Kamínkovou jsem viděla poprvé :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky