Kája & Lukáš

 Ahoj, dnešní článek bude o svatbě blogerky Hrušky (ZDE blog, nyní používá instagram TADY). Možná si někteří vzpomínáte, jak jsem na jaře psala o rozlučce, která proběhla v Praze. 

Ano, i přes internet se dají najít pevná přátelství a já jsem za to moc ráda! Na svatbě, stejně jako na rozlučce, jsem se setkala nejen s Kájou (Hruškou), ale i s další blogerkou - Tvořilkou (blog ZDE), která vytvořila parádní svatební dárek!! :D Myslím, že by si měla otevřít obchod, protože o tak originální dárek by lidé určitě projevili velký zájem :D

Svatba se konala v pátek 7.7. na dvoře Perlová Voda nedaleko Litoměřic. S holkama jsme přijely už ve čtvrtek, abychom se nemusely v pátek stresovat. Ubytovaly jsme se, porozhlédly po areálu, daly si večeři, při které jsme se seznámily s Kájinými milými rodiči. Kája ráda tetuje, takže nás pak společně s Tvořilkou potetovala hennou. Hádejte, co jsem si nechala natetovat? No jo, jasný, koně (teda jednorožce :D). Pak jsme šly na kutě. Čekal nás náročný den. 

Od rána bylo krásné počasí. Přípravy vrcholily, snažila jsem se něco málo nafotit. Byla to moje teprve druhá svatba, na které jsem nefotila! První byla v roce 2006 :DD. S holkama jsme se snažily pomáhat Káje i Lukášovi (ženichovi). 

Celá svatba byla na motivy hrušky (což je asi jasné :D) a šachů (Lukášův koníček). Vše bylo do detailu promyšlené. Na obřadu si novomanželé říkali i vlastní sliby a projekty. Po obědě byl venkovní raut s grilovačkou. Bylo velké teplo, takže jsme s Tvořilkou využily i báječné jezírko a slaný bazén (málem jsme nestihly krájení dortu :DD). Nechybělo samozřejmě ani házení podvazku. Dost jsem se bála, ale naštěstí ho chytla Tvořilka, které jsme to všichni moc přáli :D 💗 takže Tvořilko, příští rok u vás ;). 

Večer jsme se přesunuli znovu dovnitř, kde probíhala diskotéka.

V sobotu dopoledne jsme se rozloučily a jely do svých domovů. 

Byla to výborná akce! Jsem strašně ráda, že jsem Vás, holky poznala :) moc se těším na další setkání!!




Krásný areál





Jsem myslela, že to je stůl na ping-pong, ale on je křivý :D! Prý se na něm hraje s fotbalovým míčem. Viděli jste to někdy? 






Zde probíhal odpolední raut a grilování





Slaný bazén

Přírodní jezírko







Nejlepší dárek od Tvořilky 👌👍😂!












Novomanželé 🍐♟



Krásné menu a jmenovka. Vše na motivy ♚♛♜♞



Jídla bylo tolik, že jsem ani všechno nestihla ochutnat :D






Krásný fotokoutek od šikovné Tvořilky :)








Děkuji moc za přečtení článku :). Máte rádi svatby? :) Kdy jste byli naposledy? Teď jsem byla na dvou svatbách v rozmezí dvou týdnů :D to už se mi asi nikdy nepoštěstí :D. Na první svatbě jsem byla jako družička, když mi bylo pět. Pak jsem hodně dlouho čekala na další. Ta přišla až když mi bylo 18 (bratranec), o rok později pak sestřenice a tento rok sestřenice a Hruška. 

Komentáře

  1. Pěkný článek i fotky, na svatbě jsem byla naposledy na vlastní dva roky zpět, nikomu v okolí se do toho nějak nechce :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se s nimi roztrhl pytel, ale předtím taky moc nebyly :D

      Vymazat
  2. Panejo! Tak to je moc krásný a ještě krásnější, že jste se takhle seznámili přes internet a přátelství trvá v takové kráse ♥ Musím říct, že se mi líbí to místo a ozdoby. Hlavně to svatební místo, kde si řekli své ANO. Nádhera! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělé, že i přes internet se jdou najít kamarádi :) taky se mi to moc líbilo :)

      Vymazat
  3. Krásné místo i výzdoba, vypadá to na opravdu krásnou svatbu :) Já byla naposled na svatbě před třemi roky, dokonce jsem chytla i kytku, jen přítel mě pořád ještě ani nepožádal o ruku :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam moc hezké :). Jee, to je krásný! Měla bys mu to připomenout, že jsi ji chytla 😂

      Vymazat
  4. já byla v životě jen na dvou svatbách :) první byla v roli nevěsti, naše tedy, a druhá v roli hosta :) kamarádka to také měli podobně promyšlené, své sliby, fotokoutek, grilování, měli své noviny, kde byl psán jejich příběh... moc pěkné to měli :) a také spousta jídla, že člověk nestihl vše ochutnat :) což je fakt škoda, ale jinak by asi člověk praskl :D

    areál je nádherný :) vybrali si krásné místo, fotky jsou moc povedené :) děkuji, že jsi nás provedla jejich dnem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, noviny, to je krásné :). Sliby jsem viděla poprvé :) není zač, moc se mi tam líbilo :)

      Vymazat
  5. Z fotek vypadá svatba opravdu nádherně. Měli ji opravdu krásně vyzdobenou :) Tak přeji novomanželům hlavně hodně štěstí a lásky! My jsme byli na svatbě teď nedávno. Na to, že to měli uprostřed července, tak počasí vyšlo velmi pěkné a příjemné. Moc se nám tam líbilo - měli krásnou výzdobu a těch dobrot na stole :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to skvělé :) to je moc dobře, že vyšlo krásné počasí, teď by to bylo horší :/

      Vymazat
  6. Ta svatba byla boží 😍 A jsem strašně ráda, že jsem tě tam měla, díky tobě jsme si to s Martinem užili dvakrát tolik!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc ráda, že jsme tam byli spolu, bylo to skvělýýýý!! <3 :)

      Vymazat
  7. Hezká a nápaditá svatba. Takže hruškovica tekla proudem? :-)

    S partnerkou ještě nejsme zasnoubeni, ale už jsme oba přesvědčeni, že nechceme velkou svatbu. :-D

    A kdy ty se budeš vdávat? :-) Píšeš tady spoustu detailů, ale nic o potencionálních nápadnicích. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to krásné :) já na alkohol nejsem, takže nevím :D Nejsem zadaná, nemám na to čas :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky