Hokkaidová polévka

 Ahoj, dnes mám pro Vás neobvyklý recept. Nebude to totiž buchta, ale polévka. Snad Vám bude chutnat :)


  • 500 g dýňové dužiny 
  • 1 lžíce oleje
  • 1 cibule 
  • 1/2 lžičky kari 
  • 2 brambory 
  • 1 l zeleninového vývaru/bujón/1 lžička Podravky
  • 100 ml smetany
  • 1/2 lžičky pepře
  • 1 lžička soli


Nadrobno nakrájenou cibuli osmahneme na oleji. Do hrnce přidáme na kostičky nakrájenou dýni a brambory, zalijeme vodou, posypeme kari a vaříme 20-30 min do změknutí. Směs rozmixujeme, ještě jednou přivedeme k varu, přidáme smetanu, Podravku, lžičku soli a 1/2 lžičky pepře. 

Podáváme s krutonky z rohlíků - nakrájíme rohlíky na kostičky, spolu s máslem dáme vařit do trouby na 220°C cca 8 min. 

Dobrou chuť :)!


Komentáře

  1. miluji tuto polévku :) ale tedy já mám jen dýní, smetanu a krutonky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dýňová polévka musí chutnat každému! My ji milujeme!

    OdpovědětVymazat
  3. Dýňovou polévku mám ráda :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď jsi mi ale udělala chutě 😍 mňam!😍 Moc ráda ji mám i hozenou na plec, hromadu cibule, nakrájenou klobásu, olej koření...taky dobroty😍

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, já dávám místo brambor mrkev a už teď se na dýňovou polévku těším. V sezóně jí vařím docela často. Měj se hezky, ahojky 😀😉

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky