Bleskovka

Ahoj, tady je bleskovka, o diplomy do 3. místa . Odpovědi pište do komentářů do 6. března 2014 . Je to i o tom, kdo bude mít nejvíce bodů (nejvíce dobře zodpovězených otázek) a kdo to bude mít co nejrychleji.

1. Kolik mám modelů (SCH a BH)
2. Jak dlouho jezdím na koních?
3. Na kom jezdím?
4. Jak se jmenuji?
5. Datum založení ranče
6. Plemeno koně, na kterém jezdím
7. Moje oblíbená barva?
8. Čím chci být?
9. Jakou mám barvu vlasů?
10. Jezdím Anglii nebo Western?

To je vše. Ať vyhraje ten nejlepší :)! Doufám, že se někdo přihlásí.
Ještě mi přišla statistika, no, nic moc, ale vzhledem k moji aktivitě..., chápu to a děkuji:
Navstevnost za minuly tyden (24.2. 2014 - 2.3. 2014) je:
Pondeli: 17
Utery: 16
Streda: 16
Ctvrtek: 14
Patek: 11
Sobota: 13
Nedele: 11

Celkem: 98
Ještě jsem od Malawi dostala diplomek za bleskovku, velice děkuji a gratuluji Jess a Grace ke krásným umístěním :)!

Ještě bych moc prosila, aby jste se koukli na CAMH, je tam vyřazovačka, zatím je to nerozhodně, byla bych ráda, kdyby jste zahlasovali v anketě na CAMH.
Předem moc díky! Mějte se fajn, a snad se co nejdřív dokopu vyfotit modely :D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky