Fotečky

Ahoj, dneska je krásně, tak jsem se rozhodla jít fotit, některé fotečky jsou hezké, některé ne (špatné zaostření -_-), ale snad se budou líbit. Fotila jsem na místech, kde jsem ještě nikdy nebo jenom zřídka modely fotila, vzala jsem je na dvě várky :D. 1. várka byla CMka + pejsek a 2. várka byla Annie, Alie, Barny a Sunny :). Fotky jsou na rajčeti ranče (odkaz v menu).
Omlouvám se, že jsem tak dlouho nenapsala, ale určitě všichn znáte důvod - škola. Ano, ano, ano, samé zkoušení, písemky :/.
Moje první LS se neuskuteční... Ano SLS 2014 (Poděbrady) bohužel nebude :(, protože tam, kde to mělo být (hospoda) lidi nechtěli spolupracovat :(. Je to veliká škoda, ale snad se s vámi - rančerkami někdy uvidím. Moc bych si to přála.
Na CAMH je druhé kolo vyřazovačky, takže jestli chcete, můžete zahlasovat.
Chtěla bych se vás zeptat, co si myslíte o tomhle ranči? Píšu dobře články nebo ne? Byla bych moc ráda, kdyby jste napsali upřímně, jak se vám tady líbí.
Přišla mi statistika, děkuji.
Navstevnost za minuly tyden (3.3. 2014 - 9.3. 2014) je:
Pondeli: 15
Utery: 10
Streda: 15
Ctvrtek: 21
Patek: 20
Sobota: 16
Nedele: 7

Celkem: 104


Přikládám sem krásnou písničku :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky