Ne třmeny ale nové otěže

Ahoj, já jsem špatně slyšela, jsou NOVÉ OTĚŽE :)! A jsou totál super :3, na Beníka krásně padnou :). Dneska jsem už s tima novejma otěžema byla na vyjížďky, bylo to super :D. Skákali jsme :3. A taky jsem se vykoupala :DD, Beník se v příkopku s vodou vyválel :DD telátko moje, válí se kde se jen dá :D, takže boty a ponožky promočený :DD naštěstí mi kámoška půjčila ponožky a boty, takže cajk, ale nevím, jestli ty boty do zejtřka uschnou (zítra jedem na koně), protože jsem si je tam nechala a pochybuju, že by uschly :/. Pak mě ještě Beníček nabral :DD, jsem mu nandávala ohlávku a on mě nabral mno :DD, ale nic se nestalo, já vytlemená :DD. Zítra jedu zase na koně, už se nemůžu dočkat :3. Mějte se fajné, promiňte za článek, který vás asi nezajímá, ale já jsem se potřebovala vypsat a jsem totál šťastná :3!

Komentáře

Oblíbené příspěvky