Nejhorší statistika, ale proč se divím?

Ahoj, ano, nadpis odpovídá za vše.. Nejhorší statistika ranče je tady... Ale proč se vlastně divím? Skoro nepíšu - je mi to moc líto :(. Pokusím se to vylepšit, nebojte :). Na konci článku bude ta statistika...

Jinak, jsem nemocná :/, je mi špatně :(, ale co nadělám... Snad to bude dobré, takže si už určitě domyslíte, že si na fotopříběh ještě chvilku počkáte, vím, jsem hrozná, ale já s tím nic nenadělám. Už i vím, jaké téma fotopřéběh bude mít (snad téma nezapomenu :D -_-). Teďka vykouklo sluníčko, takže mě štve, že jsem nemocná :/, když je tak hezky, ale co, snad bude hezky i až se uzdravím.

Od Grace jsem dostala podpisek, moc děkuji :), na konci článku vám ho ukážu :).

Ještě mě jedna slečna požádala, abych zveřejnila její obchůdek, takže TADY odkaz.

To je asi vše, omlouvám se za kratší článek, místo fotky sem dneska přidávám písničku od Lenky :D : http://www.youtube.com/watch?v=Tfy5CBfjZ8s

Tady už ta statistika :

Navstevnost za minuly tyden (10.3. 2014 - 16.3. 2014) je:
Pondeli: 7
Utery: 11
Streda: 11
Ctvrtek: 5
Patek: 12
Sobota: 16
Nedele: 15

Celkem: 77

Komentáře

Oblíbené příspěvky