Diplomy

Ahoj, přidávám sem správné odpovědi. Haníkovi jsem to počítala jinak, a udělala jsem jí jiný diplomek :*.
Správné odpovědi:
1. Kolik mám modelů (SCH a BH) . BH = 3 (Annie, Andyho a Kylie), SCH = 8 (Windy, Lusy, Fely, Blesk, Barny, Alie, Karmen, Sunny)
2. Jak dlouho jezdím na koních? 7 let
3. Na kom jezdím? Na Benovi :3*
4. Jak se jmenuji? Lenka
5. Datum založení ranče 24. dubna 2013
6. Plemeno koně, na kterém jezdím Shetlandský pony
7. Moje oblíbená barva? Červená
8. Čím chci být? Učitelkou v mateřské školce
9. Jakou mám barvu vlasů? Hnědou
10. Jezdím Anglii nebo Western? Anglii
Toť správné odpovědi.
Tady už diplomky:
To jsou všichni, co se zúčastnily bleskovky, velice gratuluji a děkuji za účast :)!
Dneska jsem konečně vytáhla modely, vysála prach ve stájích a uklidila jim :). Vyfotila jsem, tady fotka :
Dneska jsem byla fotit koníky, fotky jsou na diplomcích a ta fotka stájí :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky