Téma týdne - "Téma, o kterém nikdo nemluví"

Ahoj, píšu téma týdne, Schleichovka má článek, určitě si ho přečtěte ZDE ! Je krásně napsaný. Já jsem tam napsala dlouhý komentář, a o svých zážitcích, bych se chtěla i s vámi podělit. Tento článek není o modelech, jenom připomínám bleskovka je do dneška do 23:59 ! A 1. kolo vyřazovačky na CAHM je do zítřka, takže kdo chce, ještě můžete hlasovat :), ale teď již k nadpisu, Schleichovka tam má téma záhrobí, souhlasím s ní, protože o tomto se ráda nebavím, je to takové strašidelné :/, no, ale tady již ten komentář, co jsem napsala, to jsou moje zážitky se záhrobím.
Á, teda máš pravdu, o tomhle člověk nějak moc nepíše na blogy, aspoň si myslím, ale známá mi říkala, že prej její babička nebo tak něco, šla spát, ve snu viděla z okna její babičku jak se loučí a beze slova odchází, tak holka nic neudělala, ale když se ráno vzbudila, její babička byla mrtvá...
To mi nahnalo strašnou hrůzu, to jsme se o tom bavili na táboře a ve tmě! Já se strašně bojím.
Já bych NIKDY nechtěla vyvolávat duchy, protože oni nás určitě slyší, když je vyvoláváme, a pak se najednou objeví, když to nejméně čekáme, a udělají něco strašného...
Já když jdu s rodičemi a příbuznými na hřbitov ve dne, tak se vůbec nebojím, možná bych tam šla i sama, ale to bych měla divný pocit, co když mě někdo vidí? To jsem s tetou byla na hřbitově, byl večer, takže jsme nechali svítit světla od auta, abychom viděly, kam jdeme, no, a potom, už byla úplná tma, tak jsme nasedly do auta a chtěly jsme jet domů (ještě před odjezdem jsem tetě říkala, ať si radši veme mobil, tak si ho vzala), ale nešlo nastartovat! Byla vybitá baterka jak jsme si svítily! Já myslela že se po*eru! Ve tmě, stát před hřbitovem.... Pak teta zavolala známýmu a ten nám pomohl, ale jinak nevím, co bychom tam dělaly!
Staré domy mi někdy nahánějí hrůzy, hlavně v noci, když jsou neobydlené! Nikdy bych tam sama nešla, ano, přesně, co se tam třeba před 100 lety stalo? Brr...
Já teda strach mám, nemám ráda, když se jde na stezku odvahy (jednou jsem se ztratila -_-, ale naštěstí mě našli). Nikdy bych sama večer nešla do lesa, na hřbitov do starého domu!
Před cca 4 rokama jsem spala, neměla jsem zatažené žaluzky, pak jsem se najednou podívala na zeď - tam je totiž stín co se venku děje, protože se tam odrážejí pouliční lampy, tam někdo stál! Koukla jsem se do okna a nějaká postava tam stála! Já jsem myslela, že se strachy po*eru! Něco mluvila, ale neslyšela jsem zřetelně co. Pak jsem se otočila ke zdi, křečovitě ležela a ani jsem se nechtěla pohnout, když asi za 4 hodiny jsem se koukla do okna, už tam nikdo nebyl, hned jsem běžela do ložnice, abych to řekla rodičům, mamce právě zvonil budík. Asi o týden později, jsem se v noci vzbudila a šla se kouknout do ložnice, a zase jsem tam viděla tu postavu za oknem! Rychle jsem vzbudila mamku, ale ta postava už tam pak nebyla! 100% vím, že se mi to nezdálo!


Tak to je ono, a jak jste na tom vy? Stalo se vám někdy něco strašného?

Snad Schleichovce nevadí, že jsem dala podobný článek.

Zítra sem asi dám diplomy za bleskovku :), samozřejmě ještě můžete soutěžit.
Jak psala Dáda, že mi to Haník zkazila. Haník mi to nezkazila, já vím, jak všechno budu hodnotit, protože je samozřejmé, že Haník o mě ví vše a vy ne, ale nebojte, bude to spravedlivě rozhodnuto :). Jak jsem se rozhodla, to vám napíši v článku s diplomkama :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky