Další "vykoupání"

Ahoj, takže včera jsem byla na koníkách vrátit kámošce boty a ponožky, co mi půjčila v sobotu, když jsme se s Beníkem vykoupali. Dala jsem jí je, a pak jsem šla za koníkama (bylo hnusný počasí, ale mě to nevadilo k tomu, abych nepracovala, samozřejmě bych byla radši, kdyby bylo hezky, ale s tím nic nenadělám), nastlala jsem jim a pak jsem se šla podívat, jestli je ohradník všude dobře navléknutý. Nebyl, tak jsem ho tahala z rybníka :D, pak jsem do navlékla jak to mělo být a šla jse, jenomže jsem se zabořila do bahna -_-. Naštěstí jenom jednou nohou, bylo mi trapný jít zase za kámoškou a prosit jí o boty a ponožky a tak jsem si nastrkala do ponožek kapesníky, aby mi to co nejdříve uschlo. Chodila jsem s tím tam asi 3 hodiny :D -_-.

Moc děkuji Grace za krásný dess, podpisek a animované písmo, moc díky Grace! Je to úžasné :3!

Podívejte se TADY je to o LS kterou pořádá Grace a Bebe.

Přišla mi statistika, děkuju vám, že sem vůbec chodíte :) moc díky!


Navstevnost za minuly tyden (17.3. 2014 - 23.3. 2014) je:
Pondeli: 16
Utery: 18
Streda: 12
Ctvrtek: 9
Patek: 6
Sobota: 14
Nedele: 19

Celkem: 94

Komentáře

Oblíbené příspěvky