Jak se mám?

Ahoj, ohlašuji se po dlouhé době. Promiňte, ale užívala jsem si prázdnin, jak jsem mohla. Většinu prázdnin jsem strávila na koníkách :3. Bylo to super, včera jsem i s Beníkem tryskala, nemělo to chybu :) bylo i nádherné počasí :3.
Dneska je mi nějak blbě :/.. no ale snad to bude dobrý. Zítra do školy, vůbec se netěším.., slibili nám písemku :(, snad nám ji nedaj, hned po prázdninách!
Modely mám ve sklepě, protože přijela návštěva (mají malí děti), takže aby mi s modelama nic neudělali, ale návštěva už odjela, takže zítra zase modely dám zpátky.
Je krásné počasí, ale já jsem hrozná, protože vůbec modely nefotím :(, vždycky si řeknu, že jdu fotit, ale pak si radši čtu knížky. Achjo :(, nevím, co s tím mám dělat :/
V nejbližší době chci udělat bleskovku o diplomy, snad to vyjde.
Ještě bych vás chtěla poprosit, prosím, koukněte na CAMH, je tam vyřazovačka, zatím je to nerozhodně, i váš hlas může rozhodnout! Předem moc díky :).
Nakonec přidávám nejlepší písničku, pouštím si ji furt :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky