45 kilometrů na kole

Ahoj, dneska jsem byla s rodičema a s Hančou na výletě na kole :), ano, nadpis napovídá, kolik jsme ujeli km :D!
Prvně jsme jeli do nedaleké vesnice, že třeba známí budou doma, ale ejhle, nebyli byli na dovolený :D, takže jsme měli povoleno se jít vykoupat do jezírka, já jsem nechtěla, protože jsem se koupala v rybníku včera, ale mamka tam skočila. Pak jsme jeli někam, kam taťka něco potřeboval spravit. Pak jsme jeli dál :D. V té vesnici, další :D jsme si dali limču, podívali se na židovský hřbitov, tatínek rozhodl, že když už jsme se dohrabali až nahoru (cesta byla příšerná, do kopce a ještě kamínky, silniční kolo tady neuspělo), takže pojedeme horem, že tam určitě nějaká cesta naváže na silnici. Tak jsme jeli, cesta samej kamínek, ale aspoň ne tak do kopce :D. Hanča chudák se vybourala :/ dostala smyk, ale je OK. Potom jsem viděla stromy, tak si říkám, že tam je určitě silnice, ale nebyla -_-. Zeptali jsme se tam pána, a ten řekl, že po cestě, kterou jsme přejeli :D, tak že snad budeme v té vesnici kde chceme. OK, tak jsme jeli. Přejeli jsme ji kousek, takže to šlo :D. Ale tam kopec nahoru -_- kamínky, jo, ok :D, vyšlapali jsme to. Pak totálně dlooooooooooooooooooooooooooouhá cesta lesem, hřmělo, ale pak, viděla jsem tu vesnici!!! Konečně! Jak já jsem byla ráda:)! Přijeli jsme tam a po asfaltce jelo asi 40 cyklistů :D! Kde se vzali :D? Pak jsme jeli do města a tam jsme si dali jídlo :3. Tam jsme byli asi 2 hodiny, potkali jsme známí, takže jsme si popovídali. Pak jsme jeli DOMŮ! Konečně, čekalo nás sice ještě 16 km, ale já jsem se těšila domů :3. Když jsem přijela domů, byla jsem hodně červená :D. 45 kilometrů na kole! To je fakt super :) pro mě :D! Vždycky jsme jela první :D i z kopce jsem šlapala abych měla sílu na další kopec :). Bylo to fajn :). Jak se máte vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky