Tenisový trénink

Ahoj, včera jsem byla na 1. tenisovém tréninku (jinak jsem si hrála o zeď, nebo s taťkou a nebo se známým, s tím jsem si hrála v pátek). Rozcvičili jsme se, zkusili pár triků s míčky a pak jsme šli na forehand, ukázal mi základní postavení apod. Řekl že ten mi jde a že se tedy jde na backhand. ,,Ten mi moc nejde." Přiznala jsem se. Zkusili jsme to a ono mi to jde :O! Tak to jsem koukala :D protože backhand byl moc slabší stránkou a teď mi JDE :D! Pak jsme šli na volej, ukázal mi základní postavení (to mi ukazoval samozřejmě při všem) a pak se jelo, ze začátku mi to moc nešlo, ale potom jsem se zlepšovala. Po voleji jsme zkusili smeč, potom podání, odpálit míček aby rotoval a pak mi házel míčky, abych je uběhala a dobře odpálila, forehand, backhand, střídalo se to :). Lil ze mě pot ale moc jsem si to užila :). Pak byl konec tréninku. Říkal, že je rád, že jsem přišla, protože potřebuje nějaký holky na turnaje družstev. Já mám sice ještě k turnaji daleko, ale makám a piluji, jak to jde ;). Zítra jdu na další trénink :3 už se moc těším :))!

Komentáře

Oblíbené příspěvky