Moje 1. sedlo

Ahoj, v sobotu jsem vyrobila svoje 1. sedlo na SCH!
Najednou na mě přišla vyráběcí nálada, sedla jsem si na koberec a začala vyrábět :). Vůbec jsem se na žádné sedlo na netu nedívala, jen jsem si vzala sedlo od SCH a dívala jsem se jak co je, jinak nic..
Nemá třmeny, aby se jezdkyně hezky naučila jezdit bez třmenů (jasný :D, jen jsem prostě nevěděla, jak to tam dát).
Zapínání na podbřišník má jenom na jedné straně 3 přesky (a zapíná se jenom na 1 :DD) a na druhé to tam má jenom přilepený.
Dá se to sedlo i sundat.
Mám jenom sedlo, ne dečku pod to, to ještě doladím :).
Teď již fotky.
Je to moje 1. sedlo, vím, že tam jsou chyby!
Ještě někdy zkusím vyrobit sedlo pro Annie, ta má jenom uzdečku :)
PS: Peťa vyhrála v New Havenu :3! Velikánská gratulace, jsi jednička Peťo :3!

Komentáře

Oblíbené příspěvky