Liebster Award TAG

Pravidla:
1. Poděkuj blogerovi, který tě nominoval
2. Napiš 11 faktů o sobě
3. Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a
4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 obyvateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek

1. Děkuji Kami B.B za nominaci :)).

2. 11 faktů o mě :D:
1) Jmenuji se Lenka
2) Sbírám modely koní
3) Hraji tenis a moc mě baví
4) Viděla jsem se s Petrou Kvitovou :3
5) Chodím na tenisové tréninky
6) Pojedu na finále Fed Cupu 2014 do Prahy :3
7) Jezdím na koních
8) Už jsem i spadla
9) Nejradši mám Beníka
10) Mám ráda zvířata a sport
11) Moc ráda si čtu

Otázky :
Kolik ti je ? 13
Máš nějaký životní cíl? Čeho bys ráda dosáhla? Tenisový turnaj :) a nějaké koňské malé závody :)
Jezdíš na koni? Na jakém? (plemeno, jméno atd.) Ano jezdím, na Beníkovi, je to shetlandský pony a bohužel je nemocný :( ale mám ho moc ráda <3
Jsi vesničanka, nebo z města? Jsem z malého města, ve velkém městě bych bydlet nechtěla.
Představ si : Jdeš do města a na náměstí vidíš týpka pod slunečníkem, a na stolečku mu stojí nejméně 5 už starších vzácnějších Breyerů, se značkou : Prodej, Co uděláš? Těžká otázka :D, asi se ho zeptám, kde je koupil (ale jak se znám, určitě bych se nezeptala, protože jsem stydlivá :D).
Tvůj názor na BH? Jaké máš raději? (Clasics, Tradi ...) Breyeři se mi moc líbí :) ale bohužel jsou drazí :(, líbí se mi Classic a Stablíci :).
Kupuješ hodně schleichy? Třeba pokaždé co navštívíš větší město? Nebo místo kde je prodávají? Ne, to jen hodně málo si je koupím, když jsem ve větším městě kde mají obchod se schleichy. Ale vždycky se tam jdu kouknout :).
Koně nebo spíše ostatní zvířata, nebo vybavko? (od schleicha) Koně :)
Tvůj názor na Schleichy? Schleichové se mi moc líbí :) jsou malí a dobře se vejdou např. do tašky, když někam jedu a chci je vzít s sebou :)
Jak dlouho sbíráš? Kolik kousků obsahuje tvoje sbírka? První Breyery (Annie a Andyho) jsem dostala k Vánocům v roce 2012, blog jsem si založila v roce 2013. Mám 4 BH (3 koně + 1 jezdkyni), 9 SCH ( 1 pes, 1 jezdkyně, 1 pomocnice, 6 koní). Jestli mám počítat i CM, tak ty mám 2 (jedno jsem dělala sama a druhé jsem dostala od Garven).
Miluješ nákupy? (čehokoliv) Nákupy moc nemusím :D nejhorší jsou boty -_- :D, ale nákup jídla :3 po je dobré :D. Miluji když nakupuji něco pro koně, nebo na tenis a nebo SCH :).
Nominace:
Nominuji :) : bobešku, lišku, Šíšu, Galop, Tykvičku, Niku, PETZ, dr.Kiwi, Wolke, Janču, Kami Stylinson

Otázky pro Vás :) :
1) Co Tě dostalo ke sbírání?
2) Tvoje 1. SR
3) Nejoblíbenější knížka
4) Nejoblíbenější předmět ve škole
5) Nejoblíbenější plemeno koně
6) Letěla jsi někdy letadlem
7) Kde jsi byla naposledy mimo domov
8) Nejoblíbenější model
9) Kolik máš modelů?
10) Tvůj vysněný model
11) Oblíbená barva?

Díky, to je vše :). Jedu na oslavu na chalupu, pá ;)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky