Vyndala jsem modely :)

Ahoj Mrkající, v pátek u nás byl sestřeničim syn a řekl, aby jsem si šli hrát s koníkama (modelama), ptal se mě, jak se dává sedlo :)), tak jsem mu to ukázala, připravila jsem překážky a on si hezky hrál (ne, nic jim neudělal:)), pak řekl ať nasadím koníkům deky, a tak ve mě vlastně vzrostla ta rančerká nálada :) byla jsem ráda, že modely mám a tak jsem si s nima hezky hrála, dávala deky, uklízela stáje :) ON je prostě super, vždycky mi dá tu super náladu :).
Dneska bylo hezky, říkala jsem si, že vezmu koníky ven a něco nafotím, ale nenafotila jsem, šla jsem si radši zahrát tenis, protože za 1. jsem nevěděla, kde mám fotit, protože furt fotím na stejným místě :D a za 2. teď mi došlo, že bych vlastně nemohla fotit, protože jeden foťák má půjčenej babička s dědou a dovolený (dneska se vrací) a druhej nefunguje :D. Ale co nejdřív něco nafotím, už mi to chybí :/.
Dneska tak jsem se dívala na oblohu (večer) a tam proletělo letadlo, říkala jsem si, jestli letělo z Prahy :D?! Pak mě napadlo, jaký to asi je, letět v letadle, ještě jsem v letadle nelětěla, už mi hodně lidí říkalo jaké to je, taťka taky letěl letadlem, povyprávěl mi :). Já se bojím výšek, ale zase chci letět letadlem :D REBEL :D tak co, jaké to bylo, když jste vy letěli letadlem - jestli jste teda letěli?
Jinak si tak říkám, jak bych ještě vylepšila CAMH, ale nic mě nenapadá :( napadl mě takovej blbej nápad, kterej jsem tam i zveřejnila, ale je to fakt blbnost :/ už nevím jak to mám vylepšit, aby tam někdo chodil a tak :/, mrzí mě to :/ snažím se, ale nějak ovoce nepřichází.

Komentáře

Oblíbené příspěvky