Myšlení - aneb jak jsem myslela, když jsem byla malá

Ahoj, u jedné super blogerky jsem viděla takový článek, kde píše, co si myslela o různých věcech, když byla malá. Moc se mi to zalíbilo, takže také píšu. Doufám, že jí to nebude vadit.

Mikuláš
Pamatuji si, když mi byly asi 4 nebo 5, přišel do školky Mikuláš s andělem a čertem. Zeptali se nás, jestli zllobíme apod. Já jsem se strašně bála, ale stejně jsem nahlas spustila, že někdy nedojíme obědy, ale že se rčitě polepšíme atd.. :D To si pamatuju dodnes, jak jsem všechno o školce řekla, a to jsem se strašně bála :D.
Pak večer k nám chodilo strašně moc čertů, 1 anděl a 1 Mikuláš, já jsem se těch čertů strašně bála, hrála jsem si zatím než přišli s Hančou, a když jsem slyšela ten rachot, volala jsem babičce a strašně jsem brečel strachem :D. Pak na nás zazvonili, já jsem byla za rodičema, aby mě neviděli, stejně jsem musela vykouknout :D, když odešli, oddychla jsem si :D.

Štědrý den
Když jsem chodila do školky (to jsme bydleli ještě v paneláku), tak vždycky před Štědrým dnem jsme s Hančou uklízely v obýváku a všechno přenosily, aby k nám Ježíšek přišel a nelekl se, že tam máme nepořádek. Na Štědrý den jsme večer (já, taťka a Hanča) chodili se dívat na koledy z věže, takže "Ježíšek" (na kterého jsme já a Hanča samozřejmě věřily) měl volné působiště :D. Vždy na večeři k nám chodí babička s dědečkem, když jsme přišli tedy z koled domů, tak jsme nachystali na stůl a pak jsme čekali na prarodiče. Ti přišli, najedli jsme se a pak jsme se dívali na pohádky :D. A pak zazvonil Ježíšek :D! Já si pamatuji, jak jsem si jednou přála, aby nám spravil repráčky které jsme měli v obýváku, aby nám hezky hrály koledy :D.

Problémy s písmeny
Já jsem měla problémy s vyslovováním. Nešlo mi L a R. A já se jmenuji Lenka a příjmení mi začína na R :D. Takže jsem místo Lenka R... říkala Jenička J... :D

Vajíčka v posteli
Když jsme byli u babičky a dědečka, tak si pamatuji, že nám babička říkala, ať nelezeme ve dne do ustlaných peřin (ona jich má vždycky několik na sobě), že tam má vajíčka, aby tedy nepraskly :D, já jsem tomu fakt věřila :D.

Třeba udělám další díl, ale to je na vás, jak se vám to bude líbit :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky