Píšu, píšu, rozepíšu

Ahoj, divný nadpis :D ale prostě mě napadl. Je hodně novinek, tak co? Chce se Vám to číst :D? Rozhodněte se :)), ale já píšu.
V pátek - Ráno u zubaře, dal mi 4 injekce, já jsem nemohla - bolelo to jak něco, v duchu jsem si furt říkala : ,,Už nikdy sem nejdu!" A pak to začalo vší silou se snažil vyvyklat zub ven, mamce se chudince udělalo zle, takže si otevřela okno, byla celá bílá, Hanča se začala protahovat a pak vykřikla, že jí přeskočilo koleno, sestřička telefonovala s pacientem! No to bylo :D, pak jsem uviděla zub venku, OK to ale nebylo, zůstal tam kořen!! Takovej malej s prominutím parchant :D, takže ho vytahoval, pak jsem něco ucítila na jazyku, byl to ten kořen :D. Takže, další zub, ten vylezl celej. HOTOVO! Huráááá! Doma jsem si s obkladem na puse lehla a usnula. Odpoledne jsem jela s taťkou připravovat elektriku do nedaleké vesnice na akci (moc ráda taťkovi pomáhám :)). Byl tam můj trenér (pomáhá mi s tenisem, ale je až z Prahy a tady se objeví jen někdy, takže mi pomáhá spíše přes PC, hrál i závodně), tak jsme si popovídali, já jsem si vzala raketu, taťka řekl, že si ji mám vzít, protože vedle je kurt. Nebyla tam sice síť, ale i tak to bylo super :) hrála jsem s trenérem! Dal mi rady, takže teď budu pilovat :)). V sobotu jsem jela na turnaj v badmintonu, hrála jsem s Hančou, hrály jsme 2 zápasy a všechny proti klukům a mužům :D. Jeden set jsme proti mužům vyhrály :D! Někdy možná i schválně blbě odehráli košíček a já na ně : ,,Hoši, děkujem!" :DDD Byla to společenská akce srandovní turnaj u známého :)). Oba dva zápasy jsme sice prohrály ale daly jsme do toho všechno! Pak jsme jako všichni děti dostaly medaile :). Bylo to super :3! Dneska jsem jela s taťkou ráno ke známému na snídani :D zavolal že toho zbylo hodně :D a to nám dali včera výslužku :D, pak jsme jeli do vesnice odklízet elektriku, byl tam trenér :D, odklidili jsme a jeli ještě někam. Pak jsme jeli domů. Večer jsme jeli ještě ke známýmu odklidit stoly z té akce. Bylo to fajn :).
Na koních jsem od té doby nebyla, stále se bojím, ale brzy tam pojedu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky