Eskymo řezy

Ahoj, dnešní recept bude na Eskymo řezy. 

Těsto:

  • 2 hrnky hladké mouky
  • 1 hrnek cukr krystal 
  • 1 hrnek mléka
  • 1/2 hrnku oleje
  • 1 prášek do pečiva
  • 1 vanilkový cukr 
  • 2 vejce
  • 2 lžíce kakaa


Vyhřátá trouba, 180°C cca 20 min. (ano, většinu buchet dělám na stále stejnou teplotu a čas :D, ale záleží samozřejmě na konkrétní troubě :))


Po vychladnutí naneseme krém.


Krém:

  • 2 kokosové pudinky (450 ml mléka) 
  • 125 g másla
  • 1 zakysaná smetana
  • cukr dle chuti
  • nahoru nastrouhat Margot, nebo posypat Grankem

Uvaříme si pudinky a necháme vychladnout. Poté vmícháme máslo, zakysanou smetanu a podle chuti osladíme.


Dobrou chuť!


Zůstaneme u řezů, příště se podíváme na Trio řezy :).




Komentáře

  1. Eskyma bych čekal spíš v Zábřehu na Moravě, ale jak říkáš máte právo cukrovarnické, tak proč ne. To znamená, že za regionální pochutinou budu muset putovat až k Domažlicím na Chodské koláče.
    Jednou jsem dal z nepozornosti dvojitou dávku cukru do korpusu. V troubě se to tak nafouklo, že forma by bez zásahu začala přetékat. Ještě že v receptu nebylo droždí, dopadl bych jak Werich s lívancema. Toho dne jsem měl raději otevřít lahev vína. Ve finále z toho byla zdrclá placka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt to nedělám podle oblasti, ale podle toho, co je u mých strávníků oblíbené :) ty jo, to muselo být sladké jak cumel :D

      Vymazat
  2. Super, už vím, co budu péct o jarních prázdninách :D. Díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Jani, vážím si toho, že taková úžasná cukrářka jako ty využije můj recept :) <3 pak dej vědět, jak chutnalo ;)

      Vymazat
  3. Řezy vypadají opravdu luxusně ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle řezy vůbec neznám, ale poslední dobou mám strašnou chuť na kokos, takže je asi v neděli zařadím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tie vyzerajú úžasne! Milujem sladké a pečenie, takže ich jednoznačne vyskúšam :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že je vyzkoušíš. Dej vědět, jak chutnaly :)

      Vymazat
  6. Eskymo řezy jsem ještě nikdy nezkoušela, děkuji za inspiraci :).

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, jak ses v poslední době hezky rozpekla :D já se teda musím taky pochlubit. O víkendu jsem taťkovi k narozeninám pekla mini dortíky - Paříže s pařízskou šlehačkou a celkem se mi povedly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. měla bych si začít ty tvé recepty ukládat... všechny zní totiž moc dobře :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky