Prázdniny

 Ahoj, od konce ledna do půlky února jsem měla třítýdenní prázdniny mezi semestry. Vím, že se shrnutím prázdnin jdu s křížkem po funuse, ale snad nevadí :D. 

Naplánovala jsem si hlavně odpočinek, což jsem kupodivu dva týdny dodržela! Třetí už jsem zase byla v jednom kole :D. Přečetla jsem 9 knížek. Rekord 430 stran za den :D. Jinak jsem chodila na koně, tenis (jednou jsme byli i na tréninku v Rakousku), brigáda na kluzišti, pečení, trávila jsem čas s rodinou, byla v Aquaparku v Jihlavě, pomáhala mamce v práci se skartováním, kde měla opravdu obří hromadu :D a byla na běžkách, jupíí! Doufala jsem, že napadne dost sněhu. U nás bohužel nenapadlo, ale jen 15 km dál sníh byl :). Jak odpočíváte Vy? Věřím (doufám), že jsem nabrala spoustu sil do nového semestru, který začal 13.2. Bohužel jsem kvůli škole nemohla jet s rodiči pro Hanču do Holandska (která tam končí Erasmus). 

Na prázdniny (hlavně poslední týden, kdy u nás měly děti jarní prázdniny) vyšlo opravdu nádherné počasí. Svítilo sluníčko, teploty lehce pod bodem mrazu. Byla jsem každý den na kluzišti. Děti si to moc užívaly :).

V půlce února mi začal nový semestr. Jelikož na 1. stupeň přidali více hodin informatiky, máme jich více i my. Konkrétně 3x týdně. Přijde mi to příliš... Na praxích už budeme učit. Na mě vyjde řada ve čtvrtek, tak mi prosím držte palce. :) V dubnu nás čeká týdenní vlastivědná výuka v okolí Plzně, na konci června turistický kurz na Šumavě. Za 2 měsíce budeme mít výukový program pro děti na školní zahradě. Snad vyjde hezké počasí. Bohužel máme špatný rozvrh. Každý den do večera :( a některé povinné předměty se všem kryjí. Nechápu, jak to mohli tak špatně sestavit.

Před týdnem jsem byla na tenisovém kurzu pro trenéry na Hluboké, kde nám ukazovali nový program pro děti od 4 do 9 let. Z pedagogického hlediska se mi moc líbil. Děti dostávají samolepky do knížky, rodiče si vše mohou kontrolovat v aplikaci (to je spíše pro hodně zainteresované rodiče :D), za určitý počet samolepek dostanou odměnu, např. pexeso, Černého Petra apod. V dnešní době je těžké děti namotivovat. Tohle byl hezký přístup. Necvičí se jen tenis, ale také správné chování (pozdravit, poděkovat apod.), což je důležité. Některé děti to bohužel neumí. 




Dále přikládám prázdninové fotky :)

Má prázdninová hromádka :D 📚

Za městem vyvěrá ze skály voda, vznikl krásně fotogenický ledopád :) 🧊




Najdete Ťapku? :) 🐕


Na běžkách :). Zde sídlí biatlonový klub, vzadu střelnice


Bylo krásně 🌞








Na kluzišti

Sněhulák na kluzišti. Víte proč je z kostek? Protože v našem městě vznikla první kostka cukru :)

Zajímavá obloha u koní

Jurášek :) Přikládám dvě podobné fotky, protože se nemohu rozhodnout, která se mi líbí více :D Jaká se líbí víc Vám? :)


Znovu na běžkách. Tentokrát trošku jinde.






Strejdy Mňoukáček :) říkám mu Oranžová kočka :D


20.1. to bylo přesně 9 let, co chodím ke koním do Mutišova. Malé ohlédnutí ve fotkách :) Jsou to moje zlatíčka 💘🐴
 










Před týdnem jsem u koní vyfotila krásnou oblohu při západu slunce. Na živo to bylo daleko lepší. 


Pomalu se nám blíží jaro. V Budějovicích začínají růst krokusy, sněženky a bledule. 22.2. jsem letos poprvé vytáhla kolo. To se mi ještě nestalo, že bych jezdila už v únoru :D. Odpadl nám seminář, tak mi to pěkně mezi hodinami vyšlo :). Dala jsem si pohodových 15 km. O víkendu jsem měla být ještě na kluzišti, ale kvůli vysokým teplotám jsme sezónu ukončili.


Pár fotek z procházky. V Budějovicích nemusí mít sloupy až na zem :D


U soutoku Malše a Vltavy










Malý splav, tzv. Malák

Velký splav






Krásné růže k svátku :) 








Krásný a velmi chutný dort :) 



Děkuji moc za přečtení delšího článku. Také děkuji za komentáře u receptů, popř. vyzkoušení. Jsem ráda, že se vám líbily :). V budoucnu určitě přidám další ;). Mějte se krásně! 

Komentáře

  1. devět knížek? wow :D doufám, že se ti líbily :) u nás už se také jaro probouzí a hezké počasí láká ven :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, byly pěkné :) škoda, že se teď zase trošku ochladilo. Chtěla jsem dát kolo, ale je fakt kosa :D

      Vymazat
  2. Hlavně, že jsi aj dost odpočívala :) To dělá hodně.
    Ten rozvrh je hrozný.. Každý den do večera? To jsem nenáviděla.. A u nás na to byli taky experti, že se nám kryli předměty..
    Taky se těším až vytáhneme kola, ale musíme koupit vozík pro dítě za kolo :D
    Fotky jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt nechápu, že to takhle mohou udělat :D moc děkuji :)!

      Vymazat
  3. Tak koukám, že jsi měla odpočinkové i velmi aktivní prázdniny :D. páni, tolik stránek za den jsem dlouho nepřečetla :D. A ten dort? Hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, stihla jsem oboje - odpočívat i makat :D byl moc dobrý :)

      Vymazat
  4. Jéé, krásné fotky, koníky prostě žeru, to ty víš :)) S těmi dvěma fotkami taky nevím... Držím palce s praxí! Devět knížek nepřečtu ani za rok si myslím :D Ten program (v tenise) mi přijde taky dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta obloha je jako valící se lavina, k tomu ledovádu bych se ještě vrátil, pokud jsou dobré podmínky, určitě poporostl. Fotku Juráška bych vybral asi tu druhou. Mnoukáček je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to připomínalo lavinu :) Obávám se, že už tak zmrzlý není :( Mňoukáček je borec :D nejlenivější tvor, co znám :D když přijdu, tak ani neotevře oči :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky, koníci jsou super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce na praxi, určitě ti učení půjde levou zadní ♥♥ Pěkné shrnutí prázdnin, a krásné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Eliss ❤️🙏 učila jsem informatiku a pracovky. Jedna hodina pracovek je bohužel hodně málo :(, tak jsme museli chvátat, ale většina to stihla.

      Vymazat
  8. My máme prázdniny tento týždeň. Škoda ale, že už je sobota :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi akční! :)
    U nás po kvítkách není ani památka, možná tak sněženky, než je zase zasypal sníh :D.
    Ten sněhulák mi připomíná toho našeho, kterého jsme postavili z LEGO kostiček :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás není po sněhu ani památky :D jéé, ten musel být krásný :)

      Vymazat
  10. Koukám, kolik toho stíháš, jsi skvělá :-D A obdivuji, že si děláš ten tenisový kurz, je to pěkný. :-) A ničeho se neboj, všechno ti půjde, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář a podporu, Janinko <3

      Vymazat
  11. To jsi o prázdninách opravdu jen četla ne? :D Hlavně, že jsi nabrala dost sil do dalšího semestru. Co se týče praxí na tebe moc myslím, ale vůbec se o tebe nebojím! Ty to zvládneš levou zadní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu jsem stihla i něco jiného :D moc děkuji za podporu <3

      Vymazat
  12. Tak to jsi měla krásně dlouhé prázdniny, takové jsem mezi Z a L semestrem asi neměl. :D
    Vám dělá rozvrh pokaždé škola? Nám ho dělala snad jen první semestr, ostatní jsme si museli dělat sami. :)
    Tak ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, také si ho děláme sami. Oni jen vypíšou dny a časy a my si to pak musíme nějak poskládat. Ale občas ho fakt nejde, když jsou povinné předměty ve stejný čas...
      Díky :)!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky